Note fondée sur 851 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Pour e petit déjeuner et l'accueil

Publié le 6 nov. 2016 sur Hotels
Excellent accueil. Restaurant sur place à conseiller. Petit déjeuner buffet très complet. Un peu loin du centre pour y aller à pied, mais parking sur place. Hôtel agréable en dehors d'un seul petit détail : la lumière blafarde dans la chambre qui lui donnait un air sinistre le soir, qu'elle n'avait pas la journée.
4 sur 5
par un voyageur

Great comfy place to stay

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Lovely place with comfortable and cosy stay for a night. Lovely breakfast menu and options.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Reception, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Outstanding breakfast. Perfect location for Walking Hadrians path.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Reception, Gestion de l’hôtel
Thankyou for your feedback
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
For £120 a night I expect more from a hotel where the rooms have not been updated since the 1980’s. The young man on reception was the best thing about the stay. The whole property needs gutting and starting again. It’s very tired and in need of investment. What is more disappointing is the horrendous service at breakfast. The so called chef and the waiting staff have no pride in their job. Waiting 20 minutes for eggs royale when no other customer, which there was only 4 waiting for a cooked breakfast. To make it worse, he even got that wrong and gave me florentine instead. Seriously ! Staff quite happy had tunnel vision and would not engage proactively with you. This is possibly the worst hotel I have stayed at for quality of room and service.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
Can't fault it. I left very early after a one night stay, so haven't given it 5* in all aspects. Breakfast area looked good though. I was in a single room, and did feel like i had been banished to a lower standard of hotel, but once in room all was great. Main part of hotel looked very nice, although i didn't get chance to explore.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Reception, Gestion de l’hôtel
thank you for your feed back
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Reception, Gestion de l’hôtel
Great to hear you enjoyed your stay with us
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par Noble - Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for choosing to stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
First time but not last time I’ll be staying here.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Noble - Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for the feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Noble - Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for choosing to stay with us.