Note fondée sur 389 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
70 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 avr. 2023 sur Expedia
Il en n’ont perdu pour le déjeuner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2023 par Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. Choice Hotels, as well as all the major hotel brands, has modified their breakfast procedures as part of their Covid-19 response. Now that the Covid-19 crisis has passed, a modified breakfast has returned and it will look a little different than in the past. Our hotel will continue to follow the national Choice Hotels mandatory Covid-19 response breakfast guidelines.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 févr. 2023 sur Expedia
Qualité/prix Déjeuner laisse à désirer
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 févr. 2023 par Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
3 sur 5
par un voyageur

J'aurais dû prendre des photos

Publié le 2 oct. 2019 sur Hotels
Bain degeulasse,wifi ne fonctionnait pas,un partie d'un mur plastré mais non repeint
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 août 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2019 par Vinay, Gestion de l’hôtel
Thank you,
5 sur 5
par un voyageur

Nice place to stay

Publié le 5 mars 2018 sur Hotels
Real nice stay Will reserve again same place
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
The stay was great, other than the check-in process. When I arrived, I was told that my credit card was denied. That's not true. I paid in full with my credit card at the time I booked, over 7 months ago. Do I need to bring a copy of my credit card statement when I check-in? REDICULOUS.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024
Had a few issues with the room , but all was resolved quickly.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
Dirty