Note fondée sur 881 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
3,9 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2024 sur Hotels
Bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Peter C, General Manager, Gestion de l’hôtel
Merci pour l'avis
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 avr. 2024 par Peter C, General Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Serge!Thank you for the rating.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Peter C, General Manager, Gestion de l’hôtel
I regret that we did not meet with your expectations. If possible, please contact me directly at the hotel so I can find out what was disappointing about your stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2024 sur Expedia
Great location, nice breakfast, staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par Peter C, General Manager, Gestion de l’hôtel
Awesome to hear, Jane. Come back and see us soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2024 par Peter C, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the rating. If you have the time to contact us directly at the hotel and let us know what we could have done better, we'd welcome the feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2024 par Peter C, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the perfect rating. Glad you enjoyed your time with us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 oct. 2024 sur Hotels
En god oplevelse at bo her, og nemt at komme til og fra i bil.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Peter C, General Manager, Gestion de l’hôtel
Tak for dine kommentarer, og jeg er glad for, at du nød dit ophold.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 oct. 2024 sur Hotels
Shower did not work. Door stop doesn’t prevent entry.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Peter C, General Manager, Gestion de l’hôtel
I'm so sorry to hear about these issues. The desk was supposed to advise you that one of the two showers wasn't working and offer you a discount due to the inconvenience. We had no other two bedroom suites available. I've issued a partial refund to your personal credit card and will remind the desk that they need to inform anyone occupying that room of the situation when they check in.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2024 sur Expedia
Great place to stay!! Rooms were very clean & the staff was phenomenal!! Stayed here for 4 days & loved it!!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Peter C, General Manager, Gestion de l’hôtel
Great to hear, Scott. Glad you enjoyed your time with us.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2024 sur Expedia
Smelled of mildew,dirty room, cheap bed and linens
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Peter C, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Susan,Please accept my apologies for any odor related issues in your room. With it's close proximity to the pool, the air conditioning units seem to draw all that moisture in. I know that's a feeble sounding excuse, but I didn't want to just acknowledge your complaint without offering some kind of explanation.