Note fondée sur 884 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 avr. 2024 par Peter C, General Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Serge!Thank you for the rating.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
I was happy to spend 3 days at your hotel. Breakfast was a great plus. However rooms smell old and mold, need better air cleaning refreshing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Peter C, General Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Monika!Thank you for the high rating, in spite of the odor issue in your room. The good news is now that we have entered the slower time of year, we can invest in some serious deep cleaning and TLC for our rooms.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Nothing like the photographs. Everything feels dirty and the property is sketchy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Peter C, General Manager, Gestion de l’hôtel
I'm truly sorry you felt this way. As we've entered the off season we have started many deep cleaning and maintenance projects, but I'm not sure what you mean by "sketchy." Feel free to contact me directly at the hotel if you want to discuss.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Hotel was ok, good value for money. Would stay there again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Peter C, General Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Karam,Thank you for the review and rating. Hopefully the next time you stay we can earn a full 5 point rating.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Peter C, General Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Cheyanne,Thank you for the wonderful rating.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Amazing service!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Peter C, General Manager, Gestion de l’hôtel
So wonderful to hear. Glad your enjoyed our hospitality.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Peter C, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the high rating! Glad you enjoyed your stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par Peter C, General Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Kenia!Thank you for the great rating. We're glad you enjoyed your time with us.
4 sur 5
par un voyageur

Good

Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
It was a comfortable room and bed, quiet as we requested. Will come back. The breakfast is decent Even if it's crowded. Great coffee
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par Peter C, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the kind words. We hope you'll be back with us again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Peter C, General Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Carlos,Thank you for the perfect rating. We're all glad you enjoyed your stay.