Note fondée sur 328 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 11 mai 2018 sur Expedia
Excellent sur toute la ligne.Confort,facilités et nourriture parfait.Nous étions dans les villas Summit
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Amazing customer service. The last property was beautiful. Look forward to staying here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Hani Kirollos- Resort Manager, Gestion de l’hôtel
Karina,We are so pleased that you had such an amazing stay. We appreciate your feedback about the beauty of the property and our "Amazing" customer service.Do not hesitate to let us know if you need anything prior to your next stay.Until then, enjoy the remainder of the summer.
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Hani Kirollos- Resort Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the ten out of ten!!!!Please join us again.
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Muy bonito y agradable todo
Solo
Que los restaurantes cierran muy temprano
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Hani Kiroloos, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Rendon,Thank you for joining us at Four Seasons Residence Club Aviara. Although overall you enjoyed your time with us, I am so sorry you were inconvenienced by the 9pm closure of Seasons Restaurant.We do hope you will join us again the next time your travels bring you to the San Diego area. Until then all the best.Most Sincerely,
par un voyageur de brea
Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Wonderful property, and the staff are amazing. Absolutely coming back.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Hani Kirollos - Resort Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Joe,We thank you for the superlative review about our property. We look forward to welcoming you back in the very near future.
par un voyageur
Publié le 11 juill. 2024 sur Expedia
Excellent management and staff. They are very accommodating. This is a wonderful place to find peace and tranquility.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Hani Kirollos- Resort Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Larry,We are so pleased that you had such an enjoyable stay at Four Seasons Residence Club Aviara.We have shared your kind words with management and the staff.Please join us again when you need some tranquility!All the best,
par un voyageur
Mycket nöjda!
Publié le 7 juill. 2024 sur HotelsVäldigt trevligt ställe! God mat, fin service, hög nivå på allt. Underbart poolområde som hela familjen uppskattade. Det enda som vi inte gillade var bäddsoffan, den kunde varit skönare att sova i.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Hani Kirollos- Resort Manager, Gestion de l’hôtel
Kära gäst,Det var ett nöje att ha dig med oss på Four Seasons Residence CLub Aviara. Vi är så glada att din familj hade en så trevlig vistelse.Tack för att du gjorde oss uppmärksamma på att du tyckte att bäddsoffan var obekväm. Vi ber uppriktigt om ursäkt för det besvär detta orsakat dig.Vi hoppas verkligen att nästa gång du är i San Diego-området kommer du att gå med oss igen. Tills dess, njut av sommaren!Med vänlig hälsning,
par un voyageur
Publié le 26 juin 2024 sur Expedia
Beautiful and quiet property located just a short Uber ride from Carlsbad Village. We were only there one night, but are looking forward to coming back for a full weekend!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par Hani Kirollos- Resort Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ivete, Thank you for joining us at Aviara. So thrilled you had such an enjoyable time at the property and in the town of Carlsbad Village. We look forward to welcoming you back!.
par un voyageur
Major dissapointment
Publié le 23 juin 2024 sur HotelsFirst of all is not a prototype of a 4 seasons it is a residence 4 seasons there is only one restaurant the room although very comfortable lacked a lot of amenities there was no valet it seems there os a lot of cost contaiment which has affected the quality and it is not a good value for the money
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2024 par Hani Kirollos- Resort Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We appreciate you joining us at Aviara.Please do accept our sincere apologies as we are saddened to learn of your disappointments in the restaurant and the amenities you mentioned during your recent stay. Please know that your comments have been discussed with our management team. Your feedback helps us to ensure that your future experiences with us, as well as other future guests, will be an enjoyable one. Thank you again for staying with us.Best Regards,