Note fondée sur 859 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Bruyant

Publié le 22 avr. 2022 sur Hotels
Séjour confortable, personnel professionnel et sympathique mais chambre mal isolée et environnement bruyant (I-5).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mai 2022 par Luke, Front Office Supervisor, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir pris le temps de nous donner un avis ! Nous aimons avoir des retours de nos merveilleux invités car cela nous donne l'opportunité de nous assurer que votre prochaine visite sera spectaculaire ! Nous ferons de notre mieux pour résoudre les problèmes que vous rencontrez pendant votre séjour avec nous.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you!
1 sur 5
par un voyageur de Long Beach

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
I went out of my way to write a review which I have rarely have done. Booked a couple of nights for a much needed vacation for me & my daughter. Plan was to take her to Legoland and give myself a couple of days relaxing with the pool; not leave for anything else. It was in the middle of a business center so the area was just packed with cars coming in and out of the area. Scooters and bikes coming out of nowhere. My biggest issue was practically everyone that worked there, with the exception of about two people. Everyone seemed miserable & annoyed to be working there. I was given attitude by almost everyone w/anything I asked like food/drinks. I was given the wrong info on breakfast so I had to scramble From the front desk, everyone at the bar and restaurant, and anyone I asked a question to. I didn't know I had to roll in my own stuff so I assumed they had bellhops when I saw luggage carts. When I asked the front desk, they were so bewildered that I even asked. I just said forget it and did it on my own. Every one seemed so bothered that by the first night I was nervous to order a drink or any food. I felt I was bothering them and felt the tension. Did not change rest of trip. Running out of room so the other stuff: Ants in room, roaches & a huge spider all over my stuff at pool. Cleaning services were not prompt I had to take out my own trash a few times. No food or drinks during 10-5 so I had to leave to go get stuff which so much for a relaxing vacation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
We will reach out to you directly. Thanks!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
I had a nice stay here and would definitely come back. The staff were friendly and eager to help. My room was clean and quiet, and the bed was comfy, which was all I really needed. The furniture and decor weren’t the most exciting—definitely a bit worn—but everything worked just fine. I’d pass on paying for the in-house breakfast next time; there are tastier spots nearby.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Lilliana, Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you very much! We look forward to seeing you again soon!
4 sur 5
par un voyageur de Austin

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
A comfortable stay for middle-class travelers
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you!
4 sur 5
par un voyageur

Buen lugar

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Muy buen lugar para hospedarse por la cercanía a Legoland y los outlets. Muy limpio y personal amable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Gracias!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you!
5 sur 5
par un voyageur de Costa Mesa

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
The property was really clean. The staff was super helpful smaller property, but was great. The rooms were nice amenities were up-to-date and new.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Amazing! Thank you for sharing your experience!