Note fondée sur 1 335 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 22 févr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 24 mai 2023 sur Expedia
Très bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mai 2023 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham Carlsbad - Legoland Area. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations.
par un voyageur
Très bien !
Publié le 13 sept. 2022 sur HotelsTrès bon hôtel. Accueil très bien. On n’entend que très peu l’autoroute pourtant juste à côté. Petit déjeuner très bien. La piscine est en extérieur mais chaude. Quelques restaurants dans le coin, pratique pour le soir. Je recommande !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2022 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham Carlsbad - Legoland Area. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations
par un voyageur
Publié le 14 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 14 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 13 oct. 2024 sur Expedia
Good stay
par un voyageur
Publié le 13 oct. 2024 sur Expedia
.
par un voyageur
Publié le 12 oct. 2024 sur Expedia
good
par un voyageur
Publié le 12 oct. 2024 sur Expedia
There was a bug in the bathroom. Hopefully they take care of it before it becomes an embarrassing problem.
par un voyageur
Publié le 11 oct. 2024 sur Expedia
The property itself needs some updates. The stair rails have rusted past their welding patches or prior repair. We had a new key card made daily, sometimes twice daily because they stopped or never worked.
The overall was clean and the staff friendly. I would return.