Note fondée sur 939 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par eric

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 août 2017 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 nov. 2024 par Tanner, Gestion de l’hôtel
Thank you for the positive feedback. We look forward to hosting you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Amazing pool. Lots of slide options for kids. Kid friendly. Room are spacious
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Mirae, Omni La Costa Loyalty Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 5-star review! We're delighted to hear that you enjoyed our pools, specifically the little ones. We look forward to the opportunity to welcome you back in the future. If there’s anything specific you’d like to experience or any way we can make your next visit even better, please don’t hesitate to let us know.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Sports facilities are great. Not as welcoming at pool, golf pro shop, or cafe. Tennis shop and the reptile show had great service/offered an amazing experience for all
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Marina, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We are happy to hear you enjoyed your stay!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par Marina, Gestion de l’hôtel
Thank you for the positive feedback. We look forward to hosting you again in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Marina, Gestion de l’hôtel
Thank you for the positive feedback. We look forward to hosting you again in the future!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Tanner, Gestion de l’hôtel
We apologize your stay was unsatisfactory.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Amazing property.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Tanner, Gestion de l’hôtel
Thank you for the positive feedback. We look forward to hosting you again in the future!
1 sur 5
par un voyageur de tolleson

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Marina , Gestion de l’hôtel
We apologize you did not have a satisfactory stay with us. Thank you for providing us with this helpful feedback. We will use this to improve our guest experience moving forward.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Honestly, I was disappointed in my stay at Omni La Costa. It just is not up to the standard that it used to be. The bed was extremely uncomfortable for a 4-star hotel. The level of service and amenities is not up to a 4-star hotel standard. Also...beware that they will charge you $58 per night for valet automatically. Then if you decide to self-park for $40 per night (which you pay upon each exit), you will have to call in to correct your bill and remove the valet charge. This means that you have to ASK to not be double-billed for parking. $40 for self-parking for a suburban located hotel is an astronomical price. It's not a space-constrained urban hotel which would justify the cost. Note that this is ON TOP OF a $45 "resort fee". Will not stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Tanner, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback. We will pass this onto our team to improve our guest's experience.