Note fondée sur 14 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5,0 sur 5
5,0 Propreté de la chambre
5,0 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
5,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Best hotel we’ve stayed in

Publié le 20 juin 2024 sur Hotels
Best hotel I’ve ever stayed in by far , they couldn’t co enough for us and the rooms and place are absoluxley (see what I did there) amazing . We got engaged and they helped . Will deffo be returning
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Carol, Gestion de l’hôtel
Gary your feedback is very humbling so thank you so very much.We do love our product very much!Carol
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juin 2024 sur Expedia
Bit cold but issue was
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2024 par Brooke , Gestion de l’hôtel
We are pleased you liked your stay with us Jillian, we like to leave our guests in control of their suites heating. The technology running through the suites enables guests to adjust their heating via their remotes.Take care and thank you for choosing Absoluxe.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2024 par Carol, Gestion de l’hôtel
Thank you Jill so pleased it looks like you enjoyed your stay with usCome back and visit us again
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2024 par Carol, Gestion de l’hôtel
Thank you Kim I. do hope you will visit us againHappy New Year to YouCarol
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 déc. 2023 sur Expedia
Absolutely stunning suite. Brooke was absolutely brilliant looking after us thank you.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 déc. 2023 par Carol, Gestion de l’hôtel
thank you so much for your feedback.Please come back again and experience our hospitality once again
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2023 par Brooke , Gestion de l’hôtel
Sarah, thank you for taking time to give us your review. We are so pleased your enjoyed your stay and we hope we can welcome you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2023 par Carol, Gestion de l’hôtel
Thank you Katherine for this rating. All turned out well in the end for you!Come and se us again sometimeCarol :)
5 sur 5
par un voyageur

Absolutely perfect

Publié le 20 août 2023 sur Hotels
Absolutely perfect. Pure luxury. We didn't want to leave and cannot wait to go back. Such a special place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2023 par Carol, Gestion de l’hôtel
Jade thank you so very much for your generous wordsWill you be trying a different suite or coming back to the Columbus?
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2023 sur Hotels
Excellent style and comfort, amazing place. situation to loads of external venues. Well informed about how to enter the building, and the breakfast arrangement. Will be going back for a special treat.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2023 par Carol, Gestion de l’hôtel
Many thanks for your great feedback. We do so appreciate guests putting aside time to do this-it does make a lot of difference to the bookings we receive.We look forward to seeing you in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2023 par Brooke, Gestion de l’hôtel
David thank you for your great score. We love getting this kind of feedback please come and visit us again!