Note fondée sur 107 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
Nastalga
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
Booked here through Expedia a week in advance and received my confirmation. Very excited, we did tons of research on the property. I decided to call the hotel the day before our arrival only to find out Expedia overbooked. We had no room. This did not ruin our stay but definitely disappointing. We had to stay in a dump to say the least. We made the best of it. The owners really didn’t seem concerned that this happened. They seemed like it had happened before. Gave me a bad taste for this place. I hope they remember vacations are special and we chose their place. Kindness would have went a long way.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2024 sur Expedia
It just was not what I was expecting.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par Skip, Gestion de l’hôtel
The rest of the world awaits more information. What DID you expect?
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juin 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 juin 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur de Fletcher

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 juin 2024
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 juin 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur de Palm Harbor

Publié le 27 mai 2024 sur Expedia
Was no instructions. Or front desk staff. Needed code for front door. No instructions
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mai 2024 par Skip and Kathy, Gestion de l’hôtel
Andrew-No last name, but our assumption is that you are the guest who entered the Hotel with other guests, and took the room of an actual guest. Our suggestion is that you read your emails in the future, to confirm whether or not you have a reservation. And to dispel any concern you may have for the guest whose room you occupied, we were able to find lodging for them on Memorial Day weekend.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 mai 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mai 2024 sur Hotels
Amazing! Definitely staying again!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mai 2024 par Skip, Gestion de l’hôtel
Hi Stephanie----and we enjoyed meeting you!Come back soon. Skip and Kathy