Note fondée sur 311 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur de Wexford

Publié le 9 août 2024
Room was terrific
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
We stayed here last year and it was a great place with no problems however this year it was not as clean, staff was not as friendly and it was a lot noisier. We will most likely be staying somewhere else next year.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
We did have a special event occurring during your stay and I apologize if the property was busier than you had experienced before.
5 sur 5
par un voyageur de Roaring Spring

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Fast and easy check in. Quiet. Close to restaurants. Staff were friendly and helpful. Disadvantages was no breakfast and no hot tub but the pool was very nice. Would stay here again!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay and we would love to welcome you back on a future trip. Thank you.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Decent hotel. No ice machines but full size refrigerator in room. Took some hours to get ice. Mismatched furniture. Small tv and no premium channels. Clean though.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Yes, everyone has their own ice machine in the freezer of their full size refrigerator. I apologize in the delay. The furniture is per the brand standards and I'm sorry you felt it was mismatched. I hope we are able to provide a more comfortable stay again in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
Great place and staff. Had some wasp issues in the fence at the pool but otherwise a great stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for brining that to our attention and allowing us to immediately resolve the issue. Thank you for your stay.
5 sur 5
par un voyageur

Large Room

Publié le 16 juill. 2024 sur Hotels
Like the suite type room. Has so much more room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank You.
2 sur 5
par un voyageur

Stay on top floor

Publié le 4 juill. 2024 sur Hotels
People above us stomped from arrival to after 11 pm and then the next morning starting at 730 am.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
I'm sorry for that unfortunate issue. Did you make the desk aware so we could try to correct the issue for you? We strive to do all we can for each of our guests.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you.