Note fondée sur 273 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
I got in late, around 3:30 am and they let me know that I couldn’t check in or stay there because my room was unavailable. The receptionist called and said she found me a room but I would ONLY have to pay the pet fee- RIDICULOUS SINCE I ALREADY PAID THEM ONE- but I said fine when I went to the other hotel they let me know I had to cover the room AND the pet fee. So not only did the Hampton Inn take my money and deny me a room comp because of THEIR ISSUES, I had to pay both of these charges A SECOND TIME. I WILL NEVER STAY AT THIS CHAIN OR SISTER CHAINS AGAIN. DO NOT RECOMMEND. STAY AWAY.
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur de Miamisburg
Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 13 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
It was a great stay!
par un voyageur
Publié le 31 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur de Indianapolis
Publié le 19 mars 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 19 mars 2024 sur Expedia
Very comfortable bed. Nice & quiet.
par un voyageur
Publié le 16 févr. 2024 sur Hotels