Note fondée sur 664 évaluations de clients

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3,0 sur 5
63 % des clients le recommandent
3,0 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Passable et pas pour les touristes etrangers.

Publié le 15 août 2023 sur Hotels
L'hotel est bien placé à côté du musée et en face d'un restaurant mexicain très bon et avec un excellent rapport qualité prix. Pour l'hôtel, les chambres sont en mauvais état, la salle du petit déjeuner est poir 6 personnes et l machine à café ne fonctionnait pas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2023 par Harry , Gestion de l’hôtel
We do apologize for any inconvenience.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 sept. 2016 sur Hotels
3 sur 5
par Richard de Québec

Bon hôtel

Publié le 14 sept. 2014 sur Hotels
Tout était correct.
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de lyon

hotel d'etape

Publié le 2 mai 2013 sur Expedia
rapport qualité/prix correct .a recommander pour une etape
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Harry, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us..
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Harry, Gestion de l’hôtel
We do apologize for any inconvenience. Thank you for staying with us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
A well maintained, no frills room, conveniently located, and at a very reasonable cost.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Harry , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Harry , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us..
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
I’m a firefighter nurse & my work booked a stay on my way thru to a fire & when i got there there were cops everywhere, bad part of town in the first place, than the guy comes after a few minutes from working on a car in the parking lot to attend to me. He asked for 100$ deposit from me, and I said I didn’t have pets and he said it’s for everyone and pets, I stated it doesn’t say that on the website and I want to cancel. He told me to contact Expedia and if they need ti contact him than he would be there since he knew it didn’t say it on there as I showed. Expedia has a number that hangs up on you so I had to go thru the chat, and he acknowledged my issue was correct and said he would contact the hotel to process my refund after being on the chat for an hour while a state away from where I need to be and trying to find a new hotel to stay at since this one was preying on customers for $. Now Expedia tells me they can’t get ahold of the hotel because that seems like something a hotel would would do, not have a phone? So they after 3 days would hey sent an email and I have sent an email, than had to dispute it thru my bank, and than today had to file a report against the hotel and Expedia afterwards. It’s been a nightmare process and I would not recommend these crooks or Expedia now for that matter they should know better.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Harry , Gestion de l’hôtel
We do apologize for any inconvenience..
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Dirty, stinky, miss matched curtains,, holes on the walls, tub/shower peeling,WiFi not working unable to connect. I would never stay there ever again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Harry , Gestion de l’hôtel
We do apologize for any inconvenience.