Note fondée sur 945 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Bien mais trop bruyant

Publié le 10 juin 2023 sur Hotels
Le seule reproche cet hôtel est très bruyant les murs sont en carton. Sinon hôtel correct et propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Marc,Thank you for taking the time to leave us a review. We greatly value guest input, so your feedback about the noise level is much appreciated. We're sorry for any inconvenience, and we hope you were able to get a restful night's sleep. Please come back and see us anytime!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2022 sur Hotels
Extrêmement déçu de cet hôtel. Le moins bien de nos 3 semaines de roadtrip et pourtant pas le moins cher... Pommeau de douche tout rouillé et plein de calcaire, en dessous du canapé lit très sale : couteau sale, mouchoirs usagés, céréales... Visiblement l'aspirateur est passé très rapidement ! Petit déjeuner très très moyen. Canapé lit très inconfortable, on sent tous les ressorts. Ne recommande pas du tout
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Christophe,Thank you for bringing your concerns to our attention. We apologize wholeheartedly for your unsatisfactory stay. Your comments will enable us to better address the issues you mentioned. We value your feedback and wish you safe and pleasant travels.
4 sur 5
par Martine

Publié le 31 août 2016 sur Hotels
Accueil chaotique : deux chambres réservées transformées en une seule, personnel visiblement très inexpérimenté et paniqué laissé en difficulté par une responsable? plus intéressée par son écran d'ordinateur que par ce qui se passe à 30 cm d'elle. Problème réglé en un quart d'heure. Mis à part cela, très bon hôtel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
It was a quite place close to the hospital
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Rosa,Thank you for your perfect rating! We're glad you enjoyed our quiet atmosphere and convenient location near the hospital at Holiday Inn Express & Suites Carson City. We hope you got everything you needed from your stay in Carson City, and we hope to welcome you back for another peaceful stay.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
Unfriendly and rude staff; bedding stained with gray paint; carpets stained and dirty; bathroom had mildew around tub caulking; breakfast was not available/restocked. Not enough for everyone. Would not recommend this location.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jessica,Thank you for sharing your thoughts. We apologize that your stay did not meet our high expectations. We will investigate the issues you mentioned, as guest comfort and satisfaction are paramount to us. We hope to have another chance to provide you with an improved experience in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Needs work around
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Santiago,Thank you for your positive rating; however, we are disappointed you had concerns. Please know that our friendly team is always ready to assist you in any way we can should you have issues during your stay. Again, thank you for your feedback, and we hope to welcome you back soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Mi cuarto olia a humedad y no me quisieron dar nada a cambio y tampoco me cambiaron de cuarto
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Thania, Thank you for sharing your experience with us. We apologize for any inconvenience you experienced with your room and service. This is not the standard we aim to provide, and we understand how frustrating it must have been. Your feedback is important to us, and we will be reviewing our procedures to ensure that such issues are handled more effectively in the future. We hope to have the opportunity to welcome you in the future for an overall improved stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
Front desk is really nice friendly and helpful. Room is clean not bad for couple hundred per night.. Is convenience close to everything. food shopping 20 minutes to Reno 20 minutes to lake Tahoe Sand Harbor. But parking lot is no light kinda scary for me to walk to the car by myself. I'll stay there again. Thanks to all staff ❤️
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ann,Thank you for your kind words about our front desk team and the convenience of our location! We're glad you found the room clean and enjoyed our proximity to Reno and Lake Tahoe. We appreciate your feedback regarding the parking lot lighting, and we'll look into ways to improve this for your safety and peace of mind. We're happy to hear you'd stay with us again, and we look forward to welcoming you back to Holiday Inn Express & Suites Carson City.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
loved it
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Marisol,Thank you for your kind words. We're thrilled to hear you loved your stay at Holiday Inn Express & Suites Carson City, and we can't wait to welcome you back again!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia