Note fondée sur 908 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 27 déc. 2023 sur Expedia
Amazing hotel, amazing staff, very welcoming and always smiling!
The hotel is very clean, the breakfast buffet was good, the rooms very big, clean & tidy. Location is great! It is only 5 minutes walk to the old city, and by the pier to board on beach tours! You can’t find better! I had an amazing stay here. Thank you to everyone for making my stay amazing. I will surely be back.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 déc. 2023 par Erika Janna, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Lotfia,Thank you very much for taking the time to share your experience with our brand. The words that you send us mean a lot to us as it helps us improve daily. We have received your comment and we will take in mind to improve the experience of our guests.Best regards,Erika Janna,General manager
par un voyageur
Publié le 10 juill. 2023 sur Expedia
Je recommande cet hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2023 par Erika Janna, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear WillaneWe appreciate your feedback, We are happy to know that your stay has been fantastic and thanks for your recommend us.We hope you keep visiting us to continue creating memorable experiences.Cordially,Erika JannaGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 14 janv. 2023 sur Hotels
Chambre spacieuse, très bon lit, et rooftop piscine super car très bonne vue sur la ville
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 janv. 2023 par Erika Janna, General Manager., Gestion de l’hôtel
Dear Emmanuel,We are happy to identify that your experience was really positive. Thank for highlight our services, spaces and excellent view.We hope to welcomingg you again in Arsenal Hotel.Kind regards,Erika Janna,General Manager
par un voyageur
Publié le 24 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 déc. 2022 par Erika Janna, General Manager., Gestion de l’hôtel
Dear Michel,Thank you for taking the time to evaluate our services. We are happy to know that you enjoyed your stay at the hotel.We hope that you come back.Cordially,Erika Janna,General Manager
par un voyageur
Excellent s
Publié le 16 août 2022 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2022 par Erika Janna, General Manager., Gestion de l’hôtel
Gracias por sus valiosa calificacion de nuestros servicios.
par un voyageur
Publié le 19 janv. 2022 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2022 par Laura Castillo, Gestion de l’hôtel
Gracias por sus comentarios.
par un voyageur
Chambre petite
Publié le 23 août 2021 sur HotelsChambre petite donnant sur un mur
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2021 par Jhon Rocha, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
par un voyageur
Séjour au top
Publié le 17 août 2021 sur HotelsParfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2021 par Jhon Rocha, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
par un voyageur
Fabuleux
Publié le 17 mai 2021 sur HotelsAccueil personnalisé et personnel aimable
Le petit dej très copieux et établissement très propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mai 2021 par Revenue Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback
par un voyageur
Great
Publié le 20 mars 2021 sur HotelsSuper Nice , the hotel is really great and service is worth it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2021 par Team Allure Chocolat., Gestion de l’hôtel
Dear expedia user,
Thank you for selecting Allure Chocolat Hotel by Karisma as hosts for your most recent visit.
We work hard in creating a truly memorable experience for each and every guest So it brings me great joy to know our team went the extra mile and that they had such a positive impact on your vacation experience.