Note fondée sur 99 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 1 juill. 2022 sur Expedia
par un voyageur
Amazing hotel!
Publié le 27 févr. 2020 sur HotelsHotel LM is a beautiful hotel. The service was impeccable, every person went above and beyond to make our stay memorable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2020 par Miguel Cardales, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your valuable comments and for staying with us.
best regards
par un voyageur de Mill Valley
Publié le 20 févr. 2020 sur Expedia
Stylish interior and exterior spaces, perfect location, excellent staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2020 par Miguel Cardales, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your important comments and for staying with us.
Cordially,
par un voyageur
Publié le 12 févr. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2020 par Miguel Cardales, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your important comments and for staying with us.
par un voyageur de Tucson, AZ
Publié le 9 févr. 2020 sur Expedia
I really enjoyed my stay at Hotel LM. It is beautifully located and the staff is friendly and helpful. I was having a terrible time with my iPhone and the concierge let me use the hotel’s mobile phone to contact my carrier to report my difficulties. I will stay at the Hotel LM again when I am next in Cartagena.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 févr. 2020 par Miguel Cardales, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your important comments and for staying with us.
Cordially,
par un voyageur
Publié le 2 févr. 2020 sur Expedia
the staff is very friendly and are determined to make sure you enjoy your stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2020 par Javier Manjarrez, Gestion de l’hôtel
It was a pleasure to have had the opportunity to assist you during your stay at Hotel LM.
We appreciate your valuable and important comments.
We hope to continue being the Hotel of your choice on your next visit to the beautiful city of Cartagena de Indias.
par un voyageur
Great location in the old town
Publié le 22 janv. 2020 sur HotelsA boutique hotel of only 7 rooms.
Small rooftop pool for cooling off only. Basic and dated facilities but in good working order and clean.
Staff very attentive especially Oscar the bellboy/ concierge/waiter.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2020 par Miguel Cardales, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your valuable comments and for staying with us.
par un voyageur de Chicago
Publié le 22 janv. 2020 sur Expedia
This is a consummate boutique hotel with an extremely friendly, warm, and hospitable staff who made my stay of utmost comfort. I would definitely stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2020 par Javier Manjarrez, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Stephan,
It was a pleasure to have had the opportunity to receive it in our facilities during your stay in the beautiful city of Cartagena de Indias.
We are really grateful and pleased to have managed to fill your expectations and make your trip a wonderful experience.
Remember that in Cartagena de Indias, Hotel LM will always be your home.
Best regards.
Javier Manjarrez
Hotel LM
par un voyageur
Publié le 21 janv. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2020 par Miguel Cardales, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your valuable comments and for staying with us.
par un voyageur
Service freundlich, zu teuer für was man bekommt
Publié le 13 janv. 2020 sur HotelsWegen der Bewertungen und des Preises hatte ich hohe Erwartungen.
Der Service war auch total freundlich und es gab einen Saft und Snack als Gruß auf dem Zimmer. Frühstück und Abendessen waren lecker. Die Lage ist sehr gut. Abends ist auf der Dachterrasse allerdings laute Musik aus der Umgebung zu hören. Deshalb war da wohl auch niemand.
Leider hat das Hotel meiner Meinung nach keine wirkliche Atmosphäre. Alles wirkt etwas leblos und aus der Zeit gefallen. Außerdem ist es teilweise abgewohnt. Das passiert, aber dafür sind über 250 € / Nacht für ein Einzelzimmer einfach zu viel. Die Zimmer meines Fensters lagen zu einem Laubengang. Man musste also immer die Vorhänge zu haben, damit keiner reinschaut. Das liegt wohl an der Bauweise.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2020 par Miguel Cardales, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your valuable comments and for staying with us.