Note fondée sur 960 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
69 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2024 par équipe relax, Gestion de l’hôtel
Dear Amamatta , Thank you for taking the time to share your impressions of your recent stay with us. We are delighted to read that your stay with us was everything you hoped it would be . We sincerely hope to have the pleasure of welcoming you again soon. Sincerely yours, Guest Relations Service
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 avr. 2024 sur Expedia
J ai eu un surclassement a l Hôtel sky casa airport. Excellent. Tout etait parfait, la navette, le restaurant, les membres du personnel. Je vais sûrement y retourner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2024 par relax team, Gestion de l’hôtel
Chère Helene , Merci beaucoup d'avoir pris le temps de nous faire part de vos impressions concernant votre récent séjour parmi nous. Nous sommes ravis de lire que votre séjour fût à la hauteur de vos espérances. Nos équipes travaillent chaque jour avec la passion de leur métier et seront heureuses de lire vos compliments. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement. Cordialement, Guest Relation Service
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2024 par relax team, Gestion de l’hôtel
Dear ginette, Thank you for taking the time to share your impressions of your recent stay with us. We are delighted to read that your stay with us was everything you hoped it would be . We sincerely hope to have the pleasure of welcoming you again soon. Sincerely yours, Guest Relations Service
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2024 par relax team, Gestion de l’hôtel
Dear TIDJANI, We are delighted to hear that you enjoyed your stay. Customer satisfaction is our priority, and we are grateful for your positive feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2024 par relax team, Gestion de l’hôtel
Dear YOUSRI, Thank you for your positive feedback on your stay with us. We are delighted to hear that you enjoyed your stay . We always strive to provide the best services and a comfortable environment for our guests. Thanks again for sharing your opinion, and we look forward to welcoming you again in a future stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 nov. 2023 par relax team, Gestion de l’hôtel
Hello dear imane Thank you for taking the time to let us know what you think of our establishment. We are pleased to know that you have appreciated the services offered at our establishment and we look forward to receiving you again to continue to satisfy you. Your satisfaction is our priority. We look forward to hearing from you. Please accept our best regards Yours faithfully
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 oct. 2023 sur Hotels
N/A
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2023 par relax team, Gestion de l’hôtel
Dear LAHOUCINE, It's great to know that you were impressed by the quality of our services. Your recommendation is valuable to other travelers.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2023 sur Expedia
In general was very good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2023 par Relax Team, Gestion de l’hôtel
Dear Mr MOHANAD,We would like to thank you for this wonderful comment following your previous stay at RELAX AIRPORT. In addition, we are delighted to have been able to respond to your services due to the professionalism of our staff. We take into account all your comments so that your future stay with us is as pleasant as possible.Very warmly
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2023 par Relax Team, Gestion de l’hôtel
Dear Mr SOUHIL,We thank you for the attention you have given us by choosing the RELAX AIRPORT to stay there and thank you for giving us your time to let us know. Hoping to see you again among us, receive our most sincere greetings.Best Regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2023 par Relax Team, Gestion de l’hôtel
Cher Monsieur LARBI,Nous vous remercions de l'attention que vous nous avez portée en choisissant le RELAX AIRPORT pour y séjourner et vous remercions de nous avoir accordé de votre temps pour nous le faire savoir. En espérant vous revoir parmi nous, recevez nos plus sincères salutations.