Note fondée sur 13 évaluations de clients
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4,4 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Asile.
Publié le 20 juill. 2024 sur HotelsBâtiment sans caractère.Access par une escalier extérieure (présence d'un monte handicapés ?si il fonctionne)Présence dans la cour/salon des hommes type africain, peut-être demanders d'asile. Linge du lit et serviettes propre SdB commun aussi.Qualite du Pt dej correct.
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 25 nov. 2023 sur Expedia
Excelente, simpatia, acolhimento,
par un voyageur
Publié le 19 oct. 2023 sur Expedia
Personale molto gentile e disponibile
par un voyageur
Publié le 1 mai 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 2 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2022 par Liseta Ribeiro, Gestion de l’hôtel
Hi Johannes
Thanks for your feedback.
We look forward to your next visit.
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2022 par Liseta, Gestion de l’hôtel
Olá Ana,
Obrigada, volte sempre,
par un voyageur
Publié le 5 mars 2022 sur Expedia
Without doubt the worst hostel I have stayed in in Europe. Can't check in before 18:00. Rules for everything. Access during the day is difficult as the door is locked. Access is difficult due to the steep staircase. Shared toilet bathrooms are like you experienced at school, maybe worse. Staff treat you like a 13 year old school kid. Don't touch the microwave! No facilities for storing or preparing your own food. Sleep on a rock hard single mattress covered in plastic. Tv doesn't work or staff won't turn on. 'School' type dining room. Breakfast is a pre prepared breadroll in a paper bag, no buffet style here. I recommend you avoid this place, Castelo Branco has better facilies
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2022 par Liseta Ribeiro, Gestion de l’hôtel
Dear Huibert, we are sorry that we did not meet your expectations.
We did everything to keep you safe, in the health rules indicated by our national health system DGS.
We comply with rules previously disclosed to all our customers, including cancellation and refund periods.
Once again, we are sorry that your stay was not to your liking.
par un voyageur
Publié le 26 nov. 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 19 févr. 2020 sur Expedia
Ambiente super limpo e equipe muito bem preparada para receber os hóspedes!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2020 par Liseta Ribeiro, Gestion de l’hôtel
Muito obrigada pela sua avaliação e pela sua visita.