Note fondée sur 63 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
76 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 nov. 2019 sur Hotels
Établissement vieux. Pas au gout du jours. Sur 3 restaurants il y avait que la pizzeria ouverte. Propreté : bien sauf salle de bain niveau calcaire... Lhotel ne merite pas le prix de 115e ...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 nov. 2019 par Director of Marketing, Gestion de l’hôtel
Thank you for your comment.
5 sur 5
par un voyageur

Soirée inoubliable dans un cadre préservé

Publié le 28 févr. 2018 sur Hotels
1 nuit dans un décor fantastique avec vue sur la lagune , chant des oiseaux et cris des singes; très grande chambre, impeccable ; très bonne literie ; petit déjeuner copieux ; personnel aimable et souriant . Plage agréable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2018 par Apoyo Resort, Gestion de l’hôtel
Salut Andre, ApoyoResort Merci de nous donner votre beau commentaire sur Hotels.com Nous nous sentons très heureux de lire que vous avez été en mesure de profiter pleinement de la lagune et des installations de support Resort. Nous espérons vous revoir bien tôt. Les oiseaux et les singes dans la réserve vont vous manquer. Sinceres salutations
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 déc. 2021 sur Expedia
Rude staff except for Ruddy, he was the only person that helped us… front desk is terrible, restaurant closes at 6pm after that you’re on your own! Wouldn’t recommend
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 déc. 2021 sur Expedia
Hotel was empty, almost abandoned, restaurant was closed, bar was closed, no reception, I received the room key through a security person who was guarding the door of the property, the television did not serve internet or service of any kind. a very ugly place I would say.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 août 2021 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2021 sur Expedia
enjoyed the property and staff was exceptional.... Didn't like the fact that the website did't let us know that the restaurants were closed on Monday and Tuesday
4 sur 5
par un voyageur

Great location but be cautious

Publié le 3 juill. 2021 sur Hotels
Apoyo Resort is a great place to be speciallly if you’re the kind of person who loves nature and wants to get away from the city with either your family or by yourself. The resort is in a great location, cabins are amazing and La Vista Restaurant & Grill will blow you away with their selections. Overall our stay was great! There were a few things I didn’t like and that were No T.V. and No Wifi in the cabin. It was supposedly offered and available when I made my reservation but when we got to the resort reception told us they had removed the T.V’s due to Covid?! Also one of the AC in our unit was broken. It did not cool at all, luckily the other AC worked. I do recommend this place due to its location but make sure that when you do decide to come to Apoyo Resort you call ahead of time to confirm all the amenities that are available to you within your reservation so you are not caught by surprise like we were.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mai 2021 sur Expedia
Tardaron mucho tiempo el check in
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 déc. 2020 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur de New jersey

Publié le 19 mars 2020 sur Expedia
Room was spacious and near the water. Lack of hospitality. Food was very expensive. Restaurants are closed at 6 in the evening leaving us with no other option. Deal included breakfast but no option for vegetarian. No buffet as mentioned in the Expedia site