Note fondée sur 53 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
3,7 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur de Philippines

Publié le 11 déc. 2020 sur Expedia
The service is just horrible, they don’t know if the guest reservation is paid, they don’t know if the breakfast is included and they don’t know a lot of things!!!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 août 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
I've been coming to this hotel for the last 2 years. And every time I come the customer service that the front desk seems like they. They cannot implement any changes that make common sense to anybody upon arrivel on Friday. I also had a room for Saturday. But it's a different room, so I'm recommended to them. Just put me in the same room so that we don't have to change anything out. It makes it much easier. They say they couldn't do it without Additional funds On top of that, you get a tag by ants and your room. Air conditioner will loud I made a call they never sent anyone up We'll never see at this place ever again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
keep up the good work
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 juin 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Poor customer service again front desk

Publié le 10 juin 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 avr. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mars 2024 sur Expedia
Close to restaurants, cleanliness and staff are great.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
Bathroom floor