Note fondée sur 52 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
95 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 mars 2020 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2020 par Declan, Gestion de l’hôtel
Hi Emma.thank you for your review.i hope you enjoyed the wedding party.looking forward to see yous again, Declan.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2020 par Declan , Gestion de l’hôtel
Hi Alan. Glad you enjoyed your stay.thank you for your comments. Hope to see you soon again. Declan
2 sur 5
par un voyageur

I won't be back

Publié le 16 févr. 2020 sur Hotels
The room cost €50 so I wasn't expecting the Ritz but I was disappointed there was no hot water for a shower, I had to pay for parking which was meant to be free and no Wi-Fi code anywhere
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2020 par Declan, Gestion de l’hôtel
Hi James.sorry you were not happy.parking is free from 5 pm till 9am. Wi-fi code was on your door key ring and there is always hot water.thanks
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 janv. 2020 sur Hotels
Brilliant location, very friendly and helpful staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2020 par Declan , Gestion de l’hôtel
Thank you . Looking forward to seeing you in the future.Declan
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2020 par Declan , Gestion de l’hôtel
We are happy that you enjoyed your stay with us. Looking forward to seeing you again.Declan
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 déc. 2019 sur Hotels
6 girls booked for Christmas weekend away and had used card to secure booking but at 8pm on Sunday night before our stay called demanding payment upfront In full, I didn’t have a card and hadn’t collected everyone’s money as the card secured the booking very bad attitude - we landed up booking With another b&b and staying at the bridge in Cavan town which was amazing best full Irish breakfast
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 déc. 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 déc. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 sept. 2019 sur Expedia