Note fondée sur 38 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 18 mars 2019 sur Expedia
par un voyageur
Sobrevenden las Reservas!!
Publié le 22 août 2024 sur HotelsTerrible, y no es la primera vez, consulten en Google. Después de 6 horas de viaje llegamos al hotel para enterarnos que nuestra reserva la habían obviado y el hotel estaba lleno, su sistema de reservas: un cuaderno con notas en lápiz, sinceramente espantoso. La dependiente de una vez se puso a la defensiva tratando de quitarse la culpa. Al final, la solución fue devolvernos el dinero al tipo de cambio que se les ocurrió y buscarnos algún hotel de cuarta cerca, pero después de 10 minutos de nada, preferimos buscar nosotros por nuestra cuenta. Si no quieren un disgusto, Por favor eviten este lugar nada serio.
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Franklin Giralt , Gestion de l’hôtel
Muchas gracias don Bernal por su visita
par un voyageur
Excellent night.
Publié le 14 août 2024 sur HotelsWe really like this place. The owners very friendly and accommodating .
The restaurant is top notch and good quality food. It is a go back to place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Franklin Giralt, Gestion de l’hôtel
Thank you Donna, it was great meeting you andnyour husband
par un voyageur
Good stay.
Publié le 10 août 2024 sur HotelsThe hotel was clean, the bed very comfortable. Everyone was accomodating.Nice breakfast. I plan on going back.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Franklin Giralt , Gestion de l’hôtel
Hi Donna, thanks for your comments. You left your cell, we have it saved here
par un voyageur
De lo mejor para descansar con un paisaje genial.
Publié le 27 mai 2024 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
6 juill. 2024 par Franklin Giralt , Gestion de l’hôtel
Gracias por hospedarse con nosotros
par un voyageur
Publié le 5 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Franklin Giralt, Gestion de l’hôtel
Thanks for your Stay Rosa
par un voyageur
Publié le 15 mars 2024 sur Expedia
Das Hotel liegt oberhalb von Neily. Es hat einen ganz besonderen Charakter, denn es könnte auch ein Parkplatz sein. Die Zimmer sind groß und man kann von der Terrasse auf die Stadt schauen. Es ist dort ein wenig einsam, aber die Bar und das Essen entschädigen. Offensichtlich gehen dort viele Leute Essen. Das Frühstück war inkludiert, aber den Kaffee und den obligatorischen Saft musste extra bezahlt werden. Trotzdem Dauem hoch - für eine Nacht perfekt. P.S. es gibt eine E- Ladesäule
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Franklin Giralt, Gestion de l’hôtel
Thanks for your Stay Stephan!!!
par un voyageur
Publié le 21 déc. 2023 sur Expedia
The hotel is definetly not suited for the handicapped. No chair to sit in the room. The room was "overdone" with air freshener. It made my wife so sick that after 30 minutes in the room we left and went elsewhere to stay. We forfeited $111 for two nights, but two nights comfortable sleep elsewhere was a priority.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 déc. 2023 par Franklin Giralt, Gestion de l’hôtel
We are glad you are doing better Robert. Actually there are two chairs in the terrace, you probably missed them. Your Wife told us you were feeling bad due to the altitude and the cool weather
par un voyageur de Martinez
Publié le 8 déc. 2023 sur Expedia
Location amazing, because of the view. We arrived late due to car problems and the person working as a security guard gave a us the key. Very disappointed because there is not a front desk to check in, 3 night without WiFi and/or internet because the receiver burned, tv not working at all. Breakfast was good and good price. Looks like the owners can’t coordinate to have some people taking care of the rooms, the people working in the restaurant are in charge but nobody cares for the guests. Something must be done and soon.