Note fondée sur 439 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 1 janv. 2019 sur Hotels
Hotel chambre au 2 tres bruyant
Clime off bruyant bruit de la rue depuis la clime rien dormie
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2019 par The Management, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest! Thank you for giving us an overall rating of 2 and for sharing your experience with us. We sincerely apologize for the circumstances you have encountered. Thank you too for letting us know of the aspect that needs improvement, we appreciate the feedback for it helps us get better. Hope to see you again at Diamond Suites & Residences.
par un voyageur
Belle hôtel
Publié le 14 avr. 2018 sur HotelsTrès belle hôtel je le conseille fortement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2018 par DSR Management, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest!
Thank you for giving us an overall rating of 4 and for sharing your experience with us. It is our pleasure to be able to deliver the best in hospitality to all our guests.
We are delighted that you find our hotel nice and we look forward to see you again on that next Cebu trip. "
par un voyageur de France
Boring hotel
Publié le 12 févr. 2011 sur HotelsMost boring hotel ever. First time I see rooms with no window. Those few who have one, have a view on garbage and dump field.
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
The are is close to the shopping center
par un voyageur
概ね満足です。
Publié le 12 sept. 2024 sur Hotelsアヤラモールも近くて立地は良かったです。部屋はある程度整理されており概ね満足です。アメニティも準備されておりトイレにウォシュレットもあり満足です。翌日の午前3時にタクシーを依頼していましたが、予約しておらず自分でタクシーをつかまえました。それさえなければ満足でした。
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Expedia
値段が安く近くにアラヤモール有るので便利。プール、ジム完備シャワー弱い 静かでよく眠れる
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Wotif
Not good place for longer stay.
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Gosh there comfort room is so bad
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par LAI, Gestion de l’hôtel
Hello, Rochele.Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize that your experience did not meet your expectations. It is always our goal to provide exceptional service, and we regret that we fell short during your stay. We appreciate you pointing out cleanliness of the comfort room. Your comments have been shared with our team to ensure we address these concerns and improve for future guests.Thank you again for your valuable feedback.
par un voyageur
Publié le 13 juill. 2024 sur Expedia
The bar was not properly stocked.