Note fondée sur 946 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Room service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Djana, Gestion de l’hôtel
Dear Alexandre,Thank you for taking the time to leave us a comment. We would appreciate to know the specifics of your concern regarding room service so we can act upon it.We still hope to welcome you back in the future.Sincerely,DjanaAssistant Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2022 sur Hotels
L'emplacement de l'hôtel est très bon, près de Metro Ayala, juste quelques minutes de marche.
Pour l'hôtel il est plutot bien sécurisé avec un garde à l'entrée et l'obligation d'une carte d'accès.
Le wifi marchait mal? Dure à comprendre vu que nous sommes près de Cebu Business Park.
L'air condition fuyait, le matin il y avait plein d'eau par terre.
Bon point douche chaude avec une grande pompe.
Dernier mauvais point, les coussins sont très in-confortable pour la qualitée de Red Planet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2022 par Cana , Gestion de l’hôtel
Dear Frederic,Thank you for taking the time to share your review with us and for choosing Red Planet. We are delighted to know that you have enjoyed your stay and that we have met most of your expectations in terms of location , cleanliness and service of our staff. We regret to know that you had an issue with the airconditioning and wifi during your stay. Rest assured this will be looked into. Thank you for staying with us and for the very good rating despite the concerns. Looking forward to serve you again on your next visit to Cebu. Sincerely yours, Maria Linda B. Asumo Front Office Supervisor
par un voyageur de Pointe-Lebel
Publié le 6 févr. 2019 sur Expedia
Propreté et service par contre les chambres sont très petite
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 févr. 2019 par Cana , Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
Thank you for your feedback and for the very good rating.
We regret to know that your experience was not to your expectation due to the room size. Please accept our sincere apologies if physically we cannot anymore undo the room design to fit to your expectation.
Rest assured that we will continually look for better ways to ensure that our guests stay will always be comfortable and pleasant.
Thank you for choosing Red Planet Cebu and we look forward to have the pleasure of serving you again soon.
Sincerely yours,
Maria Linda B. Asumo
Front Office Supervisor
Recommandé
pour Événement personnelpar un voyageur
Bon hôtel propre et bien placé près du centre
Publié le 11 avr. 2018 sur HotelsAgréable hôtel , propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 avr. 2018 par grace, Gestion de l’hôtel
Dear nasreddine,
Thank you for your feedback and for the perfect rating. It is a pleasure to know that it was a perfect stay.
Thank you for choosing Red Planet and we look forward to more visits in the future.
Truly yours,
Grace Salut
Hotel Manager
Recommandé
pour Événement personnelpar un voyageur
Publié le 16 mars 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2018 par grace, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Jean,
Thank you for the 4 rating and for choosing Red Planet. We really appreciate your taking the time to rate your stay.
We look forward to serve you again soon.
Truly yours,
Grace Salut
Hotel Manager
par adrien
Good location between Ayala mall and Mango street
Publié le 19 janv. 2017 sur HotelsVery nice staff, secured 24/24 good experience even if AC is noisy
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2017 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Adrien,
Thank you very much for taking the time to let us know of your feedback. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day.
Again, thank you for your patronage. We look forward to serve you again at Red Planet Hotel soon.
Truly yours,
Grace Salut
Hotel Manager
par Nicolas de Paris
Good value
Publié le 30 juin 2016 sur HotelsQuick business trip, very good value
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juill. 2016 par Grace, Gestion de l’hôtel
Dear Nicolas,
We would like to THANK YOU for choosing to stay with us! We greatly appreciate your 5 star rating.
We look forward to another visit soon.
Truly yours,
Grace Salut
Hotel Manager
par Matthieu de Paris
Un excellent choix à Cebu
Publié le 24 janv. 2016 sur HotelsHotel en très bon état et très bien placé, à 2 pas du centre commercial Ayala. Les seuls défauts sont la petite taille des chambres et les portes qui claquent fort comme dans tous les autres Red Planet, sans compter les Philippins qui se lèvent tôt, laissent leur porte grande ouverte avec la TV à fond et qui gueullent d'un bout à l'autre du couloir...
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2015 sur Hotels
par Frédéric de Paris
Emplacement parfait, prix un peu excessif
Publié le 15 oct. 2014 sur HotelsL'emplacement est parfait, juste à deux minutes de marche du magasin Metro Ayala Cebu, et cinq minutes de Ayala Terrases. Douche toujours très haut de gamme, wifi parfait, TV nickel. On peux regretter comme dans chaque Tune Hotel le manque de réfrigérateur...Quand ? Et le prix un peu excessif pour du 2/3 étoiles.