Note fondée sur 918 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Motel agréable, chambre très grande et confortable
Il y a un petit déjeuner offert (café, jus, mini muffins, pain de mie, gaufres, céréales) alors que ce n’est pas mentionné sur l’annonce
Micro-onde et frigo dans la chambre
Parfait pour visiter Cedar Breaks NM
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Audrey,Thank you for your kind review. We're glad you enjoyed the large and comfortable room, as well as the complimentary breakfast and in-room amenities. It's great to hear our location was convenient for your visit to Cedar Breaks NM. We take pride in this hotel and its amenities and sincerely appreciate the opportunity to serve you. We hope to welcome you back on your next trip!Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 18 mai 2024 sur Expedia
Bruyant chambre a cote des machines a laver et du distributeur de glace bruit toute la nuit
Petit déjeuner pas pret a l'heure prévue et restreint et pas de table
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Hugues,We apologize for the inconvenience caused by the noise from the washing machines and ice dispenser, as well as the breakfast not being ready on time and the limited seating. Your feedback is valuable, and we will address these issues promptly to improve our services for all guests. Thank you for bringing this to our attention.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2023 sur Expedia
C’est bien, une belle Hôtel qui a besoin un peu d’amour
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Robert,Thank you for your feedback and the 4 out of 5 rating. We appreciate your comments about the hotel's potential and will work on improvements to provide an even better experience in the future. Your input is valuable to us.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 28 oct. 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2022 par Don Oswald GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to write us a review. We appreciate your business, and hope to see you again in the near future.
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2022 sur Expedia
Hôtel ayant besoin de rénovation. Piscine verte et sale, le sèche linge ne fonctionnait pas, lessive humide après 2 programmes lancés. La réception m’a donné de quoi relancer une troisième machine ( en changeant d’étage). Hôtel dans une zone industrielle mais disposant de nombreux fast-foods autour.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2022 par Don Oswald GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to write us a review. We apologize your stay wasn’t up to standard and we will address these issues. We hope to see you again in the future.
par un voyageur de Layton
Publié le 18 oct. 2024
Overall very nice!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Alan,Thank you for your kind words. We're glad to hear that you had an overall pleasant experience with us. Your feedback motivates us to continue delivering great service. We hope to welcome you back for another enjoyable stay soon.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur de Gardnerville
Publié le 17 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear TERRI,Thank you for the perfect rating! We're thrilled you had a great experience. We look forward to welcoming you back soon!Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
The room had a terrible smell. The carpet had large stains and the repairs that had been made were not done in a professional manor.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for sharing your experience. We apologize for the unpleasant smell and the condition of the room. It's clear that we fell short in maintaining the room to the standard we aim for. We'll address the carpet issue and ensure future repairs are handled more professionally. Your feedback is invaluable in helping us improve. Please visit us again.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Matthew,Thank you for staying with us and giving us a 10 out of 10 rating. We focus on providing a great experience for every guest and on providing value to you as well. We look forward to welcoming you again.Sincerely, Hotel Manager