Note fondée sur 30 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
75 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

acceptable

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Reception good, young lady very helpful. The hotel has from time to time problems with the gate to car park. Food quantity visa quality, but acceptable.Door handle to bathroom ready to fall off.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2023 par Audrey, Gestion de l’hôtel
Good Morning, We are indeed sorry to have scored to low and we shall certainly endeavour to improve in all areas.Kind regards, Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2023 par Audrey, Gestion de l’hôtel
Good Morning, We notice that we have been given a very low score - this is disturbing, however with new management we trust and are confident that in future we will score very well. Kind regards, Hotel Management
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2023 sur Expedia
They need to sort out a parking space for all their visitors.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2023 par Audrey, Gestion de l’hôtel
Good Morning, Unfortunately inside parking is an on-going problem as we only have 7 bays, however parking in the street is safe as we have a night security person on duty. Kind regards, Hotel Management
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2023 par Audrey, Gestion de l’hôtel
Good Morning, Many thanks for your review of our establishment - we are delighted you enjoyed your stay.Kind regards, Audrey - Reception
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2023 par Audrey, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feed-back. We trust you enjoyed your stay and shall return in the future. Kind regards, Audrey - Reception
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2023 sur Expedia
Sehr empfehlenswert Nettes hilfsbereites Personal
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2023 par Audrey Botes, Gestion de l’hôtel
Good Morning, We are delighted that you had a wonderful experience and trust you shall return again. Kind regards, Audrey - Reception
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2023 par Audrey Botes, Gestion de l’hôtel
Good Morning Leo, thank you for your review - we do appreciate all feed-back and trust you will be returning soon. Kind regards, Audrey - Reservations Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2023 par Audrey Botes, Gestion de l’hôtel
Good Morning, Many thanks for taking the time to review our establishment of which we are so proud. We look forward to welcoming you again in the future. Kind regards, Audrey, Reservations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2023 par Audrey Botes, Gestion de l’hôtel
Good Morning Frank, we trust your stay was pleasant and that you will return again soon.Kind regards, Audrey - Reservations Manager