Note fondée sur 311 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par DoubleTree by HIlton Celaya, Gestion de l’hôtel
Buena noche,Agradecemos su retroalimentacion.Le esperamos pronto.Saludos.
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par DoubleTree by Hilton Celaya, Gestion de l’hôtel
Buena tarde.Agradecemos su retroalimentacion.Saludos.
par un voyageur
Excelente Hotel
Publié le 15 sept. 2024 sur HotelsExcelente Hotel! Cuartos amplios , limpios, amenidades, restaurante excelente!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par DoubleTree by Hilton Celaya, Gestion de l’hôtel
Buena tarde.Agradecemos su retroalimentacion.Saludos.
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Atención excepcional y amable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par DoubleTree by HIlton Celaya, Gestion de l’hôtel
Buen dia,Agradecemos su retroalimentacion y le esperamos pronto.Saludos.
par un voyageur de Guatemala
Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Hotel hallways and hotel rooms smell awful. Could smell better like odorant or cleaning products.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par DoubleTree by HIlton Celaya, Gestion de l’hôtel
Hello Andrea,We are very sorry for the inconvenience with the smell. We will work on improving this aspect immediately. Thank you for your feedback.
par un voyageur de Guatemala
Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
The hotel and restaurant staff was serviceable, attentive and kind. The hotel amenities are ok. Pretty hotel but smells kinda weird. Hotel hallways smell awful the moment you step out of the elevator and the room smells off.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par DoubleTree by HIlton Celaya, Gestion de l’hôtel
Hello Andrea,We are sorry to hear that your experience wasn't entirely pleasant. We will work on improving the areas you mentioned, and we hope to see you again soon.Best regards.
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par DoubleTree by HIlton Celaya, Gestion de l’hôtel
Buena tarde,Agradecemos su confianza y retroalimentacion.Esperamos verle pronto.Saludos.
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
It felt pretty standard. The in-room service was ok but the buffet food quality was frankly poor. Fruit gone bad, egg was dry and over cooked and the bread was not fresh.
Otherwise, the staff was friendly and did their best to provide a good experience. The restaurant's manager did a superb job in accommodating a table for a big group.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par DoubleTree by HIlton Celaya, Gestion de l’hôtel
We apologize for the negative aspects you experienced during your stay. Your feedback will help us improve. Best regards.
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Erika Otero, Gestion de l’hôtel
Estimada Karla, gracias por tu calificacion nos da gusto saber que tu estancia ha sido excelente y esperamos poder verte nuevamente. Cualquier adicional que requieras estamos a tus ordenes!
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Todo bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Erika Otero, Gestion de l’hôtel
Diego muchas gracias por el tiempo que tomo para contestar nuestra encuesta, estamos muy contentos de saber que todo ha ido de una buena manera, esperamos poder atenderle nuevamente en un futuro no lejano.