Note fondée sur 9 évaluations de clients
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3,8 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de Montpellier
Nouvel hôtel
Publié le 10 nov. 2016 sur ExpediaAccueil plutôt sympathique, j'ai été surpris d'être l'unique client de l'hôtel, il était ouvert depuis peu de temps. La chambre était très spacieuse et la salle de bain était vraiment très grande avec une baignoire et une douche à l'italienne. J'ai été déçu cependant de ne pas pouvoir me baigner parce que la piscine était très sale. De plus j'ai été très déçu par le petit-déjeuner, où le chef a décidé d'imposer un petit déjeuner uniquement salé, pas de déjeuner avec quoi que ce soit de sucré, et lorsqu'on demande au serveur pourquoi il n'y a pas de pancakes ou autre chose à la carte du petit-déjeuner, il répond qu le chef l'a décidé et que c'est comme ça, point.
Donc à par le fait que les chambres sont belles tout le reste est décevant.
par un voyageur
Publié le 27 déc. 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2019 sur Expedia
Es gibt nur kaltes Wasser zum Duschen. Das Restaurant hat nur zum Frühstück geöffnet. Das Frühstück ist sehr einfach und Jeden Tag gleich. In der Nähe sind keine weiteren Restaurants. Weitere Restaurants liegen ca. 3,5 Km entfernt.
par un voyageur
Publié le 9 févr. 2019 sur Expedia
par un voyageur
Just set your expectation right for a 2-star hotel
Publié le 6 janv. 2019 sur HotelsFirst of all, the hotel looks nothing like anything in the pictures that are used in the marketing material. It looks a lot more run-down and under-maintained in reality. It appears that the owner has built the place and has not put in any more funding to run and maintain the place properly.
The rooms are not cleaned properly (dust and dirt and hair lying around) so it felt more like a 1.5-2 star hotel really. Swimming pool looks dirty although I do see people swimming in it. Do not expect any amenities but it's ok for travellers like me who always bring my own towel and toiletries. Prices were hiked up due to NYE and everything else was booked out so we had no choice. Otherwise I think the prices they normally charge are 1/3 of the peak season prices which then kinda justifies the quality of the hotel...
The location is bit far off (20-min drive to Canggu and 30-40min drive to Seminyak) and it's pretty much impossible to commute from the hotel unless if you book a driver in advance. Otherwise you must rent your own scooters to commute.
If the hotel was maintained properly, it would have been a nice quiet place to stay in as it's situated in the middle of the rice paddy fields and the surrounding scenery is nice.
par un voyageur de Fukui, Japan
Publié le 2 janv. 2019 sur Expedia
Everything is a bit different than other hotels.
So far from town, rust things, breakfast, very big bath, no towel, no change of bath towel during 4 days, no bath equipment except only 1 small soap and etc.
However, we could enjoy the stay there due to old Bali style.
If you don’t want to use rental motor bikes, I don’t recommend to stay there.
However, you can see honest and kind old Bali style people once you will be there.
par un voyageur
Suosittelen lämpimästi!
Publié le 28 juill. 2018 sur HotelsLoistava palvelu. Pyydettäessä kaikki hoituu, eikä lisämaksuja kysellä. Hyvä aamupala. Suosittelen vuokraamaan skootterin hotellilta. Sijainti hieman syrjässä.
par un voyageur
Publié le 31 mai 2018 sur Hotels
par un voyageur de AUS
Awful, left before 1 night
Publié le 11 déc. 2016 sur WotifPool not working (black and green and out if order for months). No-one staying here. No staff, the three security guards that helps us at 'reception' couldn't speak much English but did try to help us. Kitchen has 'blown up' and has also been out of order for quite sometime. The staff stated that they was a funding problem, and that all the Edelweiss money went to the other hotel in Kuta and they couldn't seem to get enough staff in Canggu. With all this, we eventually got in touch with the manager and Wotif and got a full refund.