Note fondée sur 908 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
83 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 sept. 2022 sur Hotels
3 sur 5
par Stéphane

Décevant

Publié le 30 juill. 2017 sur Hotels
Réservation n'etait pas enregistée. L'hotel est en cours de renovation' la chambre était propre mais tres petite. Le rapport qualité / prix n est pas bon. À avec une chambre à 137€ j'atttendais autre chose.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2024
Third room the TV actually worked. Thank goodness because the receptionist said that was the last room she would move me to! Hot bath was nice since pool and hot tub broken. Looking forward to breakfast (Continental?). Decent bed and good WiFi. Fair value by today’s standards, I guess.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par MOTEL STAFF, Gestion de l’hôtel
We apologize for the tv issues, we will look into that. Thank you
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
The property was pretty old!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par MOTEL STAFF, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response. We are currently undernew ownership and are working on ways to improve the property
3 sur 5
par un voyageur

Flies in the room

Publié le 17 juill. 2024 sur Hotels
Many flies in the room during the summer. Carpet is not clean.
4 sur 5
par un voyageur de Irvine

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Had everything we needed

Publié le 29 juin 2024 sur Hotels
This was an average motel. Had some aesthetics issues, but had everything we needed.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juin 2024 sur Expedia
The room smelled terrible!!! It was a dank, stale smell that also smelled of a combination of urine and bleach. I burned a strong Redwoods-smelling candle in there for two hours. It did not help. I will not stay at King Oscar again. The cleaning standard is way below my standard of what “clean” means.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 mai 2024 sur Hotels