Note fondée sur 890 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

En passant seulement

Publié le 21 août 2023 sur Hotels
Accueil froid. Rénovations en cours dans le lobby. Propre, matelas très dur et inconfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2023 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. It is through our guests' input we can make things better. We appreciate you taking the time to voice your concerns. Please accept our apologies for any inconvenience and misunderstanding during your stay.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 nov. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. It is through our guests' input we can make things better. We appreciate you taking the time to voice your concerns. Please accept our apologies for any inconvenience and misunderstanding during your stay.
4 sur 5
par un voyageur

Convenient

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Works for the price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback, We appreciate you! We hope to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
I just wish that housekeeping came into clean and give fresh towels each day.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback, We appreciate you! We hope to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Not very many breakfast food choices. I had to go to the desk and ask for things that would usually be in the room, like a bath mat, soap, etc.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. It is through our guests' input we can make things better. We appreciate you taking the time to voice your concerns. Please accept our apologies for any inconvenience and misunderstanding during your stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback, We appreciate you! We hope to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback, We appreciate you! We hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Good clean rooms. Nice friendly staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your great feedback, we are happy to hear your stay at Peppermill Empress Inn was enjoyable. We look forward to seeing you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
The room was spacious, clean, and the bed comfortable. We were there for one night and would definitely stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your great feedback, we are happy to hear your stay at Peppermill Empress Inn was enjoyable. We look forward to seeing you again.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. It is through our guests' input we can make things better. Please accept our apologies for any inconvenience and misunderstanding during your stay.