Note fondée sur 41 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 23 nov. 2018 sur Hotels
Lieu atypique, charmant, très propre et matériaux choisit avec goût.
Il se situe à quelques pas du château, petit attention avec une bouteille de demi sec très appréciable, machine à café et bouilloire et thé à disposition.
Nous n’avons pas rencontrer notre hôte lors de la réception des clefs mais celui ci était soucieux que notre séjour ce passe pour le mieux.
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Expedia
This is very unique hotel and we enjoyed our stay. However, when we checked in, the shower drain was clogged completely and it looked like it was not properly cleaned for a while. We requested help with this and they came to clean it next morning.
par un voyageur
Publié le 6 juill. 2024 sur Hotels
Med tanke på priset så borde standarden vara betydligt högre. Men det första man möts av innanför entrén är en trave med rena lakan som står direkt innanför dörren. Enkelt men fullt fungerande för en natt.
par un voyageur
Publié le 26 juin 2024 sur Expedia
Great experience!!!
par un voyageur
Publié le 9 juin 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 26 mars 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
Property was a nice experience with its medieval feel and location. Place was quite clean and nicely decorated. The issue we had, there was very little hot water for showers and the shower drain flooded within a few minutes. Only 1 out of 4 family members could have a warm shower. This has been an issue before based on a prior review and it continues to be an issue, unfortunately.
par un voyageur
Publié le 28 nov. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 8 oct. 2023 sur Expedia
It is a cool little tower. It was hard to reach the property owners though. We had an unexpected later arrival and Expedia could not reach them to notify them. I heard later from the owners that they had difficulty reaching out to us ( foreign phone and access) Fortunately, we were able to find some people who lived in the community who were able to reach out. To the owners on our behalf to help us get the pass code on how to get into that room …We were going to have to sleep in our car… Expedia needs to be more proactive with reaching the customer directly via phone and helping us navigate through urgent situation’s.
par un voyageur
Publié le 30 août 2023 sur Expedia
No on site parking, used the adjacent public parking lot.