Note fondée sur 67 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 août 2021 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur de Istanbul

Publié le 10 août 2020 sur Expedia
The hotel has extraordinary rooms with outstanding sea view. Fitness facilities are also impressive. Investments has been high to create a high quality hotel. However, the hotel is not run properly. Main room door was supposed to close automatically but it doesn't work. Each time we came back to the room, our room door was open as housekeeping has let it open. It took 3 days to fix it. This is not acceptable at all. There was a water leakage in the bathroom, so we took an appointment with maintenance to fix it but they didn't come as they had something else to do. Wifi signal was very poor. Restaurant is highly expensive for just an average quality level. TV sport channels are very limited : no S sport, no Bein Sport, .... So, not able to see Champions League neither F1. I should mention that hotel offered us (without asking) a bottle of wine and a fruits basket.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Very good property . Staff very friendly and good food . Amazing beach .
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Highly recommended!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 juill. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 juill. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
Good hotel exceptional staff but definitely understaffed and ultra expensive
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Cemre Apaydın-Asst.Reservations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Our Guest Mr.SalemThank you for staying at Reges, Luxury Collection Resort and Spa.We appreciate your insightful feedback. How beautifully put and explained. Needless to say, the review you have shared is an incredible motivation for us to keep what we do best, creating memorable experiences for our guests.Your feedback has been shared with each of our team members and also our senior management as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback.Best Regards,