Note fondée sur 732 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 5 juill. 2022 sur Hotels
Le cauchemar
L'hôtel comme la chambre sentait très mauvais
Obligé de changer d'hôtel d'urgence
Nous avons été au Holiday
Biensur, pas de remboursement
C'est tout bénéf pour ces hôtels ignobles
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juill. 2022 par Kyle, Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Patricia,
Thank you for sharing your experience at our hotel. I'm sorry that you didn't enjoy your stay with us, and I hope you stay with us again in the future to give us a chance to redeem ourselves.
Thank you again.
par un voyageur de Pacy
Publié le 3 sept. 2019 sur Expedia
Exterieur et façade des chambres pas engagents. Rideaux vieillots brûlés par le soleil. Tolerance de camions frigo fonctionnant bruyamment sur le parking devant les chambres innadmissible d'ou la note alors que des parkings éloignés existent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2019 par Traci, GM, Gestion de l’hôtel
Dear Alain,
Thank you for taking the time to leave a review. I apologize for your unhappy stay. We do have a lot of traffic and trucks.
Traci,GM
par un voyageur
Très bon
Publié le 8 août 2019 sur HotelsCheck in rapide
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2019 par Traci, GM, Gestion de l’hôtel
Dear Sabine,
Thank you for taking the time to leave a review. We do hope you enjoyed your stay with us. Hope to see you again in the future.
Traci,GM
par un voyageur
Hotel Chadron
Publié le 26 juin 2018 sur ExpediaBon hôtel
Personnel aimable et accueillant
Petit déjeuner moyen comme toujours dans ces chaines
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de france
Accueillant mais vieillot ;
Publié le 15 août 2015 sur ExpediaAccueillant mais chambre mal agencée et odeur de vieille moquette ou de chien?!
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de FRANCE
Hôtel étape
Publié le 28 sept. 2014 sur Expedia
Pour : Hôtel classique et propre.
Emplacement : Quartier au bord de la ville avec un Walmart à côté.
Bon hôtel pour une nuit étape entre Cheyenne et Black Hills.
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Traci, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Leticia, Thank so much for sharing your review with us. We were so happy to hear you and your kids enjoyed your stay with us. We hope to see you again in the future!
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Very disappointed with this hotel. We booked the most expensive room available in town, because after travelling for 12 hours we just desperately wanted a good night sleep, but were kept awake all night by the people upstairs who sounded like a herd of elephants. We could even hear them tolling over in bed. The whole place must be made of cardboard. The room stunk badly of dog (I am allergic to both cigarette smoke and animals, but it seems that this hotel only bans people from smoking in their rooms but not from brining in pets. Guests should be asked if they want a pet free room).
The mattress was hard as a rock with lumps in it, and the pillows, and not much better. Went to use the swimming pool, It was very cloudy, possibly from over chlorination, and it was way too cold. Kids were bombing (it’s way too shallow). The hot tub was filthy and full of foam and brown scum.
And at 6am four guests who parked their Harley Davidsons woke us up.
The only good thing about this place was the lovely young lady at reception who was a delight and very helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Traci, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Debi,Thank you for taking the time to share your stay with us at the West Hills Inn. We truly apologize for your unhappy stay with us. We do hope you will come back and give us another try in the future.Traci,GM
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Nice location and property. Travelled with our 3 kids and it was perfect. Would stay again!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Traci, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Danielle,Thank so much for sharing your review with us. We were so happy to hear you and your kids enjoyed your stay with us. Hope to see you again in the future.Traci,GM
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Traci, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Gloria,Thank you for taking the time to leave a review for us at the West Hills Inn. We are very happy you enjoyed your stay with us. Hope to see you again!Traci,GM