Note fondée sur 525 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,6 sur 5
66 % des clients le recommandent
2,6 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juin 2023 sur Expedia
What I liked was leaving the place. Never again.
1 sur 5
par un voyageur

Horrible

Publié le 10 août 2022 sur Hotels
C’était un endroit absolument insalubres des chiens sur l’étage, des sacs de poubelles, des bouteilles de bières par terre. Les tapis et murs salles… Je n’ai même pas couché sur place ça me dégoûtait trop. J’ai redonné la carte de la chambre à la réception et je suis parti me louer une chambre ailleurs.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 avr. 2018 sur Expedia
vraiment passable pas plus...........................................................................................................................................................................................................................
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
There seem to be people living at the hotel and hanging out in the gazebos in the parking lots drinking and smoking
1 sur 5
par un voyageur

STAINS, BURNS, AND SMELLS

Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
There were large, gross stains all over the walls and ceilings, there was pee on the toilet seat, my bed sheets had multiple burn holes in them, the side doors to the building did not lock, the hallways and stairwell smelled and looked like they haven't been cleaned in years. The hotel advertised that breakfast was included, but all they had was coffee. Spend the extra $35 dollars and stay at a nicer hotel down the road.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 juill. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Website shows an open and clean pool. Pool was not open. Hotel smelled like marijuana and cigarette smoke
1 sur 5
par un voyageur

Do not stay at this place.

Publié le 13 juill. 2024 sur Hotels
I want my money back. No breakfast and pool was closed. Had I known that prior to me booking the stay I would have never stayed there. My room door look like somebody had tried to break into it previously. The hall smelled musty and stale. I will be disputing the charge with my credit card company for false advertising
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 juill. 2024 sur Hotels