Note fondée sur 627 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 9 août 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2019 par c, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback.
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par cdj, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback and your business. Please stay with us again and again!
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par cdj, Gestion de l’hôtel
We appreciate your business and your feedback. Please stay with us again!
par un voyageur
Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Just as I would expect from a no frills motel. Room was fine and spacious enough, and clean. Nice selection at the Continental Breakfast. Parking lot was lit and spacious.
Not a bad drive to the U of I.
No complaints about my stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par c, Gestion de l’hôtel
Thank you for noticing our cleanliness efforts, light breakfast, and spacious and lit parking lot. We are happy you had a comfortable stay.
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
Customer service excellence
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par cd, Gestion de l’hôtel
Please stay with us again. Thank you for the feedback.
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Good for price
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par cj, Gestion de l’hôtel
Thank you for noticing our economical price. We appreciate your business and feedback.
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
It was overall a good stay. They let me check in early. The room was small but good enough for just me. Hotel was pretty clean except for boxes of bed pieces lining the hallway. The breakfast was not very good. Very little offered and nothing warm. Overall, a good place to stay but nothing overly special and the price way too high for what you get.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par cj, Gestion de l’hôtel
The hall was full because we are installing 40 new mattresses--it takes a little while to square everything away. Please stay with us again.
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
This was the first and last time we will stay at a Microtel. The price was out way out of line for what you got. We have stayed in much nicer motels for far less money. Not worth the $252.00 we paid.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par cdj, Gestion de l’hôtel
Wow, if you paid that amount, please contact your prepaid travel agent, as something is amiss. - Microtel
par un voyageur
Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
None
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par c, Gestion de l’hôtel
We appreciate your business and your feedback.
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
The only negative, was the other clientele. Noisy and rude! The motel was excellent in all other ways.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par cj, Gestion de l’hôtel
THANK YOU for your feedback. We will try harder to caution noisy guests. Please stay with us again.