Note fondée sur 10 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Bad hotel

Publié le 17 oct. 2023 sur Hotels
The hotel was terrible, messy. Cigarettes smoking all over. The receptionist was not helpful. We really did not able to stay. We left and did not stay, looked around for another hotel which was far better. We tried to cancel, but it was not allowed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2024 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Apologies for the problems you had faced, Maazza! We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Tim.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mai 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2023 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Sorry for the inconvenience, Elias! We understand that we have not been able to live up to your expectations. Do not worry, we are continually working to improve our services to make sure your next stay is enjoyable with us. Regards, Barbara
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2022 sur Hotels
Terbaik. Senang cari makan area motel. Owner n staff pun trbaik. Recommended
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2022 par Bryce, Gestion de l’hôtel
Terima kasih kerana memberi penilaian tinggi kepada kami, Muhammad. Kami gembira mengetahui bahawa perkhidmatan yang ditawarkan oleh kami memenuhi jangkaan anda dan kami akan berusaha untuk mengekalkannya. Salam, Bryce
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 janv. 2021 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2021 par Joey, Gestion de l’hôtel
Hi, Apitt. Thank you for taking out your valuable time to rate us. It seems that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future. Regards, Joey
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2020 sur Hotels
Ada nyamuk..x tau mai dr mana..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2020 par OYO, Gestion de l’hôtel
Terima kasih banyak untuk penilaian yang menawan, Kami merasa terhormat mendapat umpan balik yang jujur dari Anda sehingga kami dapat menyelesaikannya dan mencapai tingkat keahlian yang lebih baik. Semoga harimu menyenangkan! Salam, Bella!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2020 sur Hotels
Good hospitality
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2020 par Joey, Gestion de l’hôtel
Hi, Thanks for appreciating our efforts by rating us positively. Looking forward to hosting you again soon with a pleasant experience. Regards, Joey
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 janv. 2020 sur Expedia
Newly renovated, clean & breakfast near hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 janv. 2020 par OYO, Gestion de l’hôtel
Charmed to see you loved our services, Have a pleasant day ahead :) Regards, Kevin
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 janv. 2020 sur Expedia
La migliore wifi che ho trovato in Malesia albergo economico ma personale attento e gentile e molta pulizia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 janv. 2020 par OYO, Gestion de l’hôtel
Thanks for applauding, The biggest joy lies in seeing our guests satisfied, for which we are working day and night to meet your expectations. We would love to stay updated and posted with your future reviews as well. Regards, Kevin
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 oct. 2019 sur Expedia
Nice room,clean..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2019 par Zara, Gestion de l’hôtel
Delighted to hear your words of praise, Aween! We will ensure to provide a consistent service in the future as well. Have a pleasant day ahead :) Regards, Zara
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 oct. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2019 par Zara, Gestion de l’hôtel
Hi, Thanks for appreciating our efforts by rating us positively. Looking forward to hosting you soon with a pleasant experience. Regards, Zara