Note fondée sur 65 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Excellent service and great view.
Publié le 5 sept. 2023 sur HotelsExcellent service and great view. My second stay within this summer was as good as the first one.
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par Michelle, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you for choosing to stay at Marriott Hotel and sharing your feedback. The hotel is a landmark in Changzhou, with every room overlooking the city skyline. We look forward to your next stay! Marketing Communications Department
par un voyageur
조식 엉망
Publié le 31 août 2024 sur Hotels조식이 엉망임
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Michelle, Gestion de l’hôtel
Thank you for your visit at Changzhou Marriott Hotel. I am regretted to hear that you encountered some problems during your stay with us. About breakfast issue during your stay, I’ve shared your feedback to the Management Team and certain departments. We are all deeply concerned about your comments. We look forward to your next stay! Marketing Communications Department
par un voyageur
Publié le 29 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Michelle, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you for choosing to stay at Marriott Hotel and sharing your feedback. The hotel is a landmark in Changzhou, with every room overlooking the city skyline. We look forward to your next stay! Marketing Communications Department
par un voyageur
Publié le 27 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Michelle, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you for choosing to stay at Marriott Hotel and sharing your feedback. The hotel is a landmark in Changzhou, with every room overlooking the city skyline. We look forward to your next stay! Marketing Communications Department
par un voyageur
Publié le 22 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par Michelle, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you for choosing to stay at Marriott Hotel and sharing your feedback. The hotel is a landmark in Changzhou, with every room overlooking the city skyline. We look forward to your next stay! Marketing Communications Department
par un voyageur
Publié le 21 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2024 par Michelle, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you for choosing to stay at Marriott Hotel and sharing your feedback. The hotel is a landmark in Changzhou, with every room overlooking the city skyline. We look forward to your next stay! Marketing Communications Department
par un voyageur
Publié le 2 janv. 2024 sur Hotels
住过很多五星级, 常州万豪的体验应该来说是属于非常不错的, 服务很周全, 下次还回来
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Michelle, Gestion de l’hôtel
尊敬的宾客,感谢您选择入住我们常州万豪酒店,并分享您的反馈。酒店是常州地标,每一个房间都可以俯瞰城市天际线,从酒店出发,步行5分钟以内便可到达万达广场、常州博物馆等,驾车至恐龙园也仅需10分钟。我们期待您的再次入住!市场传讯部
par un voyageur
Publié le 13 déc. 2023 sur Expedia
No me gustó el servicio en el lounge
No había bebidas suficientes ni vasos, ni copas así como muy pocos alimentos
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par Michelle, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for your visit at Changzhou Marriott Hotel. I am regretted to hear that you encountered some problems during your stay with us. I have shared your feedback to the Management Team and certain departments to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent such issues from occurring in the future. I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area. Changzhou Marriott Hotel