Note fondée sur 673 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
64 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2019 sur Expedia
Propreté correct si on ne regarde pas de trop prêt
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2019 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for being our guest. We are sorry for your disappointment with the overall cleanliness of our property. Your feedback has been shared with our housekeeping team to make sure we are more diligent in our efforts moving forward. We hope to have the opportunity to welcome you back. Sincerely, Hotel Management
3 sur 5
par un voyageur de Lynchburg

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Nothing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Macdonald, Thank you for your review. We appreciate your feedback, though we would have liked to learn more about your experience. If there are any specific concerns or suggestions you have, please feel free to share them with us. We are committed to providing excellent service and would value any additional insights you can provide to help us improve. We hope to have the opportunity to better meet your expectations on a future visit.Sincerely,Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
Receptionist did not seem to know the property when directing me to my room. Then some guy was roaming the property and pretending to wait for someone, but then moving to other parts of the property and circling around to back of property. Felt generally unsafe.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Geoffrey, Thank you for sharing your experience. We are sorry to hear about the difficulties you encountered with our receptionist and the unsettling situation on the property. Your safety and comfort are our top priorities, and we will address these issues with our team to ensure better training and security measures. We appreciate your feedback and hope to provide a more secure and welcoming environment in the future.Sincerely,Hotel Management