Note fondée sur 152 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
Aucun service de chambre, buffet de petit déjeuner extrémement réduit, même pour un motel de base aux US ...
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur de Interlaken
Publié le 9 nov. 2024
While the outside looked questionable, the inside was clean, fresh and updated. Had tv, microwave, iron, plenty of space, clean towels and toiletries.
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
Bedding was dirty blanket had burn holes many flys i n room would not stay there again
par un voyageur
Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
Room was clean and spacious with lots of storage. Motel was quiet (unlike Day's Inn right next store). Breakfast terrible--frozen packaged bagels and muffins. Room recently remodeled but workmanship was shoddy. Alarm clock did not work. As with most places today, only 1 bath towel provided per person.
par un voyageur
Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
It was a peaceful stay. I liked it.
par un voyageur
Good experience
Publié le 19 août 2024 sur HotelsGood breakfast, reasonably priced
par un voyageur
Awful; we checked out 1 hour later
Publié le 18 août 2024 sur HotelsWe checked out 1 hour after arriving. We didn't feel safe and the room reeked of smoke. There were a lot of people with missing teeth just hanging around outside. Looked like they were high. The smoke smell was so bad, the sheets smelled too. We went to a new Hilton a mile away. I would like my money back.
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
I liked everything