Note fondée sur 152 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
3,8 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
Aucun service de chambre, buffet de petit déjeuner extrémement réduit, même pour un motel de base aux US ...
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Interlaken

Publié le 9 nov. 2024
While the outside looked questionable, the inside was clean, fresh and updated. Had tv, microwave, iron, plenty of space, clean towels and toiletries.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
Bedding was dirty blanket had burn holes many flys i n room would not stay there again
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
Room was clean and spacious with lots of storage. Motel was quiet (unlike Day's Inn right next store). Breakfast terrible--frozen packaged bagels and muffins. Room recently remodeled but workmanship was shoddy. Alarm clock did not work. As with most places today, only 1 bath towel provided per person.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
It was a peaceful stay. I liked it.
4 sur 5
par un voyageur

Good experience

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Good breakfast, reasonably priced
1 sur 5
par un voyageur

Awful; we checked out 1 hour later

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
We checked out 1 hour after arriving. We didn't feel safe and the room reeked of smoke. There were a lot of people with missing teeth just hanging around outside. Looked like they were high. The smoke smell was so bad, the sheets smelled too. We went to a new Hilton a mile away. I would like my money back.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
I liked everything