Note fondée sur 918 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par Mario

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 août 2017 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2024 sur Expedia
Charming historic character, classy and upscale. The rooftop lounge is a great asset.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 oct. 2024 sur Expedia
Just a great experience all around.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2024 sur Hotels
From our first interaction with the staff we felt cared for and prioritized. Always so nice to answer questions and make suggestions. Hotel was clean and bed was very comfortable. Will definitely stay here again!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par Guest Services , Gestion de l’hôtel
We're thrilled to hear that our staff made a great impression on you with our friendly and attentive service. We take great effort in maintaining high standards and are thrilled to hear that it contributed positively to your stay with us. We cannot wait to have you back with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par Guest Services , Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind review.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Lovely traditional decor, classy, upscale, fresh brewed coffee on every floor, cookies in the afternoon, pastries in the morning, fruit all day, spacious room, excelllent location!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par Guest Services , Gestion de l’hôtel
Thank you for an excellent review. We do hope to see you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Staff was excellent. Decor was very fitting for Charleston.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par Guest Services , Gestion de l’hôtel
Thank you for acknowledging the exceptional service provided by our staff. It brings us all joy on our team's dedication to guest satisfaction, and your feedback is a wonderful encouragement.
5 sur 5
par un voyageur de Miami Beach

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
It was perfecct.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par Guest Services , Gestion de l’hôtel
Amazing. Thank you for your awesome review.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
The property is a bit dated. The place is beginning to lose its edge. Staff at times seem indifferent, except for the Concierge. The roof time is over run with drunk people . We miss the concierge level with the butler
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels