Note fondée sur 589 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 nov. 2024
Absolutely charming!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 nov. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Annemarie,Thank you for your kind words! We're so glad you had a wonderful experience at The Mills House, and we'd love to welcome you back soon for another memorable stay.Warm regards,Michael LinderGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 oct. 2024
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
We had a wonderful girls trip to Mills House. The property was beautiful and the location was great. The staff were friendly and accommodating. I give it a 10.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Michel,Thank you for your perfect review. We're so glad your girls' trip to The Mills House was such a success. It's wonderful you enjoyed our beautiful property, great location, and accommodating team. We can't wait to welcome you back for another memorable stay next time you're in Charleston!Warm regards,Michael LinderGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Excellent location. Very walkable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Brian, We are so happy that you got to stay with us and enjoy our amazing location. We appreciate your feedback and look forward to hosting you again in the coming future. Warm regards,Michael LinderGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Excellent accommodation in the heart of Charelston!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Anthony,Thank you for the wonderful review! We're glad you enjoyed your stay, and we look forward to seeing you again at The Mills House.Warm regards,Michael LinderGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Eri,Thank you for staying with us at The Mills House. We are happy to know we met your expectations and look forward to hosting you again. Warm regards,Michael LinderGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur de ann arbor

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Great location!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Dana,Thank you for your review. We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us, and we hope to welcome you back to The Mills House soon.Warm regards,Michael LinderGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Excellent staff, excellent food, I couldn’t get the coffee machine to turn on though….
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Bryan,Thank you for your kind words about our team and our food. We're glad you enjoyed your stay and apologize for any inconvenience the coffee machine may have caused. We look forward to welcoming you back to The Mills House for another pleasant stay.Warm regards,Michael LinderGeneral Manager