Note fondée sur 934 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2023 par CK, Gestion de l’hôtel
Dear Madeleine:Thanks so much for the 10 stars. We really appreciate you!
3 sur 5
par un voyageur de IGNY

Publié le 10 nov. 2022 sur Expedia
La chambre avait une mauvaise odeur. Pas de baignoire malgrè ce qu'indique les photos
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 nov. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2019 par BC, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us! We appreciate it very much and hope to see you again!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mai 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2019 par BC, Gestion de l’hôtel
Thank you for the "8" and for choosing to stay with us, Cedric! We appreciate it very much and hope to see you again!
5 sur 5
par un voyageur

Parfait !

Publié le 3 oct. 2018 sur Hotels
Super ! reservez sans crainte Oui la piscine est partagée avec les clients du best western mais quelle importance ? Non l'hôtel n'est pas dans le centre de Charleston, il vous faut une voiture mais pour le prix et la qualité de l'hôtel cela vaut bien le coup de s'excentrer un peu quand on a une voiture. Parking gratuit, wifi, hôtel rénnové
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2018 par BC, Gestion de l’hôtel
Thank you for the kind words and for choosing to stay with us, Richard! We appreciate your business and we hope to see you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 nov. 2024
Need security lights in parking lot. It was completely dark
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 déc. 2024 par M, Gestion de l’hôtel
Dear Kimberly,Thank you for your feedback regarding the lack of lighting in our parking lot. We sincerely apologize for any discomfort or concern this caused during your stay. Ensuring our guests feel safe and secure is a top priority, and we understand how important proper lighting is to achieving that. We have already brought this matter to the attention of our maintenance team and are working on implementing additional lighting to improve visibility and enhance safety in the parking area. We appreciate you bringing this to our attention and hope you’ll allow us to provide you with a better experience in the future. Best Regards,Management Team
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par M, Gestion de l’hôtel
Dear Deniesha,We are disappointed that we could not make you feel welcome during your stay with us. Learning that our facilities and services could not match your expectations is disheartening. We hope you accept our profound apologies for our shortcomings. However, we take great pride in maintaining the quality and comfort of our accommodations and we never encountered any such complaints from our previous guests. Still keeping your review in mind, we will reinspect this. We wish to see you soon for a better stay.Sincerely,Management Team
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par M, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback with us. Your feedback is crucial in helping us improve our services and ensure a better experience for all our guests. Please provide more details so we can promptly address the issues. Regardless, we apologize for not exceeding your expectations. We wish to see you soon for a better stay. Sincerely,Management Team
5 sur 5
par un voyageur de New York

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Very good hotel, like my room, very clean and comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par M, Gestion de l’hôtel
Dear Felix,Thank you so much for your wonderful feedback! We’re delighted to hear that you enjoyed your stay and found your room clean and comfortable. Providing a relaxing and pleasant experience is always our goal, and it’s great to know we met your expectations. We look forward to welcoming you back on your next visit!Best Regards,Management Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Clean, pleasant staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par M, Gestion de l’hôtel
Dear Dena,Thank you for your kind words regarding your recent stay with us! We’re thrilled to hear that you found our property clean and our staff pleasant. Providing a welcoming and comfortable environment for our guests is our top priority, and your feedback is greatly appreciated. We hope to welcome you back soon for another enjoyable stay!Best Regards,Management Team