Note fondée sur 134 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,9 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Can’t Beat the Location
Publié le 12 déc. 2024 sur HomeAwayOverall the property is very nice, only issue is check in and parking and access to baggage carts. Staff is excellent.
par un voyageur de HICKORY
Publié le 7 déc. 2024
Great staff and facility.
par un voyageur
Publié le 30 nov. 2024 sur HomeAway
par un voyageur
Charleston Stay
Publié le 30 oct. 2024 sur HomeAwayOverall we had a great time.There was an issue with our reservation/check in but it was quickly resolved.
par un voyageur
Sublime Stay in Charleston
Publié le 26 oct. 2024 sur HomeAwayLocation! Food! Staff! All the best. Thank you for a great experience. I will only stay here when in town.
par un voyageur
Anniversary
Publié le 21 oct. 2024 sur HomeAwayWe had a wonderful time. Great location and very comfortable, clean and friendly
par un voyageur
Alles perfekt
Publié le 14 oct. 2024 sur HomeAwayEs gibt nichts zu bemängeln. Alles war perfekt. Der Empfang und der Gästeservice war sehr herzlich und zuvorkommend, das Zimmer wie beschrieben und auf dem Bildern. Die Dusche und der Wasserdruck waren klasse.
Es gibt auch zwei Waschmaschinen inkl. Trockner und auch einen tollen Innenhof, in dem man auf die Waschmaschine warten kann.
Parken kann man in einer Parkgarage nur 2 Min zu Fuß weg.
par un voyageur
Honeymooners
Publié le 13 oct. 2024 sur HomeAwayVery nice place. Had stayed here previously and had great results both times. Highly recommend! Kind accommodating people. We will return!
par un voyageur de Charleroi, Pennsylvania
Great location and room
Publié le 6 oct. 2024 sur HomeAwayThis room was right in the middle of the French Quarter within walking distance to everything. Clean, comfortable and convenient.
par un voyageur
Getaway
Publié le 1 oct. 2024 sur HomeAwayRoom was nice but was located on the street so was very loud didn’t get much sleep.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par VrboOwner, Gestion de l’hôtel
Thank you Jessie for your review and feedback. We do apologize for the experience that you had and will be forwarding this to management.