Note fondée sur 768 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
77 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2019 sur Expedia
Dirty in floor room but a good breakfast even if started at 7.am
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2019 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and comments regarding our breakfast and comments about our room. I hope you will return to enjoy a memorable and exceptional experience.
3 sur 5
par un voyageur

Bien en général, mais peu de soucis des détails.

Publié le 22 oct. 2016 sur Expedia
Pour : Le service était bien et courtois. La propreté du lobby était remarquable et celle des chambres aussi.
Contre : La chambre avait une odeur de bactéries qui provenait du système de climatisation. Éviter de prendre la chambre #207 !!! Le café était très mauvais. Préférable d'aller payer au Waffles house juste en face.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2017 par eva, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us at the Best Western in Gastonia, we appreciate you and look forward to your return. Happy New Year.
5 sur 5
par un voyageur

Best hotel in the town

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
We always enjoy are stay nice hotel good breakfast nice attendance, renovated rooms and convenient !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Marta,We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us! It's wonderful to know that you appreciated our hotel's amenities and services. Your feedback is truly valued, and we hope to welcome you back for another excellent experience in the future.
3 sur 5
par un voyageur de Coral Springs

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
The room smelled bad, and you could hear the cars from the highway
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Ecivaldo, We are sorry to hear about your experience with the room odor and noise from the highway. Our team always strives to ensure a comfortable stay for all guests. Your feedback is valuable, and we will use it to improve our services. Feel free to reach out to our management team with any further concerns.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
The rooms in this hotel are clean and nice. They have everything you need like microwave, coffee pot, blow dryer and iron and ironing board. There is a continental breakfast and the staff are friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Paula,We are pleased to hear that you enjoyed our well-equipped and clean rooms, along with our friendly staff. It's great that you found the amenities like the microwave, coffee pot, blow dryer, and ironing board convenient during your stay. We hope you were able to start your day off right with our continental breakfast. Thank you for taking the time to share your positive feedback with us.
4 sur 5
par un voyageur de Willis

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Staff friendly and courteous. Older facility, but clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello William,We appreciate your kind words about our staff and cleanliness. Your feedback helps us improve our services continually. If there's anything else we can do to enhance your experience next time, please let us know. Thank you for staying with us.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Candi, We're sorry to hear that your experience fell short of expectations. Please don't hesitate to reach out to us directly with any feedback you may have so we can address it accordingly.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Marcela,We are exhilarated to hear that you had a wonderful stay at our hotel! Our team hopes to welcome you back soon for another excellent experience!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello vamsee,We are thrilled to hear that you had a fantastic experience at our hotel! We hope to welcome you back soon for another enjoyable stay.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Gladys, We appreciate you choosing our hotel for your stay. We hope to welcome you back in the future to provide you with an even better experience.