Note fondée sur 930 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2023 sur Expedia
Bon accueil, chambre très agréable et très bien équipée.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2023 par Teisha, Gestion de l’hôtel
Vanessa thank you so much for your feed back. It is important to us. I'm glad you enjoyed your stay.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2023 sur Hotels
C’est un motel qui relève plus du 1/2 étoiles que du 3.5 étoiles.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2023 par Austin, Gestion de l’hôtel
hank you for completing our Guest Survey regarding your recent stay at our hotel. I apologize that your experience was anything less than satisfying. Feedback such as yours assists us in improving our service and property. In addition, please know that your comments and issues will be addressed.It is our hope that you give us another opportunity to serve you. Again, I apologize for the inconvenience during your stay and hope to see you during your next visit. If I can provide any assistance, please contact me directly.Best regards,Austin CrawfordAssistant General ManagerHyatt House Charlotte Airport
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Michael, Gestion de l’hôtel
Hello Tiffannie, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for providing us with your valuable feedback. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your kind words about our team are so appreciated and will be celebrated with them accordingly. With so many hotel options in the Charlotte area to choose from, we do not take it for granted you decided to choose our hotel for your visit. We hope to welcome you again soon! Until then, safe travels.Michael ThomasGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur de West orange

Publié le 11 juill. 2024 sur Expedia
Stay was great. Reviews were mixed but after arriving the manager Michael was very nice and helpfull. Room was nice, clean, spacious.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Kari, Gestion de l’hôtel
Thank you for the excellent feedback regarding your recent stay! We look forward to welcoming you back soon.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
There was mold in the fridges, burn holes in the carpet and tables would not recommend
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Kari, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback regarding your recent stay. We sincerely apologize we were not able to meet your expectations. We will use your comments to improve the guest experience.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
terrible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Kari, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback. We sincerely apologize we were not able to meet your expectations.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Kari, Gestion de l’hôtel
We sincerely apologize we were not able to meet your expectations. Please contact the hotel directly if we can be of assistance.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par Kari, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback regarding your recent stay. Please contact us directly if we can be of assistance.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par Kari, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback regarding your recent stay. Please contact the hotel directly if we can be of assistance.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Kari, Gestion de l’hôtel
We sincerely apologize we were not able to meet your expectations. Please contact the hotel directly if we can be of assistance.