Note fondée sur 392 évaluations de clients

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3,9 sur 5
78 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2020 par Kari, Gestion de l’hôtel
Thank you!
3 sur 5
par un voyageur de beauharnois

Mal situé

Publié le 7 janv. 2018 sur Expedia
De nuit difficile à trouver car entrée non identifiée et non éclairé, frigo trop petit, ajustement de la température de la chambre difficile,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
The staff was great especially Ann
5 sur 5
par un voyageur de San Diego

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
The staff was very helpful and the front desk was especially helpful upon arrival. One particular staff member I believe went over and beyond to make us feel at home and welcomed. Annie at the front desk took good care of us and made sure our stay was comfortable and enjoying. Thank you Annie for making us feel welcomed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Sales, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind words! We greatly appreciate your business and hope to welcome you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Sales, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback! We greatly appreciate your business and look forward to seeing you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
It was a great one night stay…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Sales, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We greatly appreciate your business and look forward to hosting you again soon.
2 sur 5
par un voyageur

Not up to Marriott’s standards

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
They stay was ok we booked this hotel because of the pool after we check in we’re told the pool was out of order and wouldn’t be in working order until September. Worker said the owner didn’t want to buy the part for the pool just yet. The chair in the room had crumbled up granola bars all in it. We needed plug ins for two bi-pap machines and the plug ins was so worn out they would barely hold the plugs for the machines. Staff was very nice just the place wasn’t up to marriotts standards.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Sales Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your honest feedback. We do sincerely value your business and deeply apologize for the inconveniences you experienced during your stay. We hope to welcome you again when your travels bring you back to the Lake Norman area.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Sales, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We look forward to seeing you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Sales, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We greatly appreciate your business and look forward to hosting you again soon.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
Hotel staff was friendly, bed was uncomfortable and we were super disappointed that we specifically chose a hotel with a pool for our children only to check in and find out after seeing a sign on the door that the pool was out of order. We even mentioned to the clerk while checking in that we brought our kids to relax and swim and she didn't say a word about the pool being closed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Sales, Gestion de l’hôtel
Thank you for your open and honest feedback. We take your concerns to heart and will ensure it reaches our leadership team. We hope to earn your business again in the future.