Note fondée sur 928 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Ashley, Regional Director of Operations, Gestion de l’hôtel
Thank you for the excellent review of your recent stay with us, we hope to welcome you back soon!
4 sur 5
par un voyageur

Convenient to everything

Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Check in was smooth, had an issue with the lock but it was fixed immediately! The bathroom lighting was very dull, otherwise great stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Jerry, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We wish to host you again in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
The staff were very friendly and accommodating. I have a feather allergy and they quickly and without complaint switched our pillows to polyester filled.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Jerry, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We wish to host you again in the future!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Hotel room was clean. Staff friendly. The hotel and room definitely smelled of cat pee though.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Michael, Gestion de l’hôtel
Thank you for providing feedback on your recent stay. I am so sorry that your room was not up to Marriott standards nor our own. I promise that we will address this with our housekeeping team to make sure the next guest does not have this same experience.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
It wasn’t the best Stay The room had a very Bad moldy Smell, even after being moved from another room the rooms were hot in the bed were very very very uncomfortable. Overall, the staff was very sweet and I expected free continental breakfast, but it was a paid breakfast. It wasn’t the best day for a courtyard Marriott.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Michael, Gestion de l’hôtel
Thank you for providing feedback on your experience. I am sorry that we fell short of yours and Marriott expectations. We will work with our housekeeping team along with addressing bed comfort concerns with ownership.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Ashley, Regional Director of Operations, Gestion de l’hôtel
Thank you for the excellent review of your stay!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Michael, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Courtyard Concord!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Jerry, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We wish to host you again in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Michael, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Courtyard Concord!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
Hotel was overall a nice place. Management was super helpful & attentive. The couch in the room was super outdated. Not a big issue really, but the bed was not very comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Michael, Gestion de l’hôtel
Thank you for providing feedback on your experience, I am sorry that the bed comfort fell short of your expectations. I will address this with ownership asap so the next guest does not have the same experience.