Note fondée sur 908 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 1 mai 2024 sur Expedia
Facil d'accès
par un voyageur
Publié le 11 avr. 2024 sur Expedia
Vraiment propre
par un voyageur
Publié le 10 juin 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juill. 2019 par Orlando J, Gestion de l’hôtel
We Appreciate the valuable feedback
par un voyageur
Publié le 14 oct. 2024
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Great staff, ok breakfast, great place to stay, but noisy neighbors across the street from the hotel. Next time I am in Charlotte I will be staying again. Well done!
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Place was clean, quiet, and nicely kept. Couldn’t have asked for a better stay. Breakfast was also very good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Ricardo W. , Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback! Our team really appreciates when our guests take a moment to share their experience. It helps us improve upon the service and product we provide.
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
I was very happy with my stay at Fairfield Inn.
The front desk staff was fantastic. I interacted with several front desk staff and they were all very responsive, kind and friendly. I'd like to give a special shoutout to Mikey since I interacted with him the most.
The room only had one issue. The door had to be shut very hard to make sure the lock engaged.
I would definitely recommend the Fairfield Inn to others.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Ricardo W. , Gestion de l’hôtel
Dear Linda,Thank you for these kind words. I am asking our Housekeeping team to be sure to let us know if they run across the door with the issue so we can have it repaired.
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
It was clean and had everything we needed. The breakfast was very good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Ricardo W. , Gestion de l’hôtel
Laura,Thank you for your feedback.We look forward to seeing you again.
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
The person who was on duty at the reception offered me very bad attention.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Ricardo W. , Gestion de l’hôtel
Good afternoon,I am so sad to hear that our team failed to provide you with outstanding service. I am new at the property and would love to discuss this further with you. At your leisure, can you reach out to me?