Note fondée sur 559 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 sept. 2024
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Would have rated higher if the pool had been open - maintenance in the summer was surprising
3 sur 5
par un voyageur

basic room

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
The hotel is understaffed Long wait time at check in despite it being 7 .00pm. No staff to clean the room or change towels Given a room and found it was occupied and had to return to check in desk to get a new room.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Very nice rooms and welcoming staff.
4 sur 5
par un voyageur

Friendly staff, clean rooms and breakfast area

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
The air-conditioner in our room was so noisy.
1 sur 5
par un voyageur

Hampton by Hilton, Matthew’s NC

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
I was terrible. We specifically booked the hotel to use the pool and outdoor seating area after an all day car drive to attend my brother-in-law’s funeral. The funeral started at 1 pm. We got to the hotel at 1230 and had to wait at least 20-mins for anyone to show at the front desk which means we had to scramble and ended late at the funeral. Come to find out the pool is “under repair” and we can’t even use the outdoor sitting area to just get some air — we had to sit in the parking lot. When asked why it isn’t advertised that the pool area is closed they said it was on their website but it is not and it is not on Hotels.com either. When we wanted to shower we noticed the shower doors were dirty and mold is growing inside the shower. Needless to say we didn’t shower. We were promised a gift card to remedy the inconvenience and I am still waiting.
5 sur 5
par un voyageur de Scottsville

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Great spot
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels