Note fondée sur 803 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de L'Assomption

Publié le 5 juill. 2024 sur Expedia
Option parfaite pour le centre-ville de Charlotte. Stationnement intérieur payant (20$ USD). Propre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Sébastien,Merci pour votre avis! Hampton Inn Charlotte-Uptown est ravi d'apprendre que vous avez apprécié notre hôtel et nos chambres récemment rénovés. Nous sommes heureux que vous ayez trouvé notre emplacement pratique pour le centre-ville de Charlotte et que vous ayez apprécié la propreté. Nous espérons vous revoir bientôt!
3 sur 5
par un voyageur

Pour une nuit

Publié le 19 août 2023 sur Hotels
Bon emplacement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2023 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Nous apprécions les commentaires, Renan.Nous sommes déçus que votre temps avec nous ait été loin d'être parfait. Nous sommes impatients de partager une expérience plus positive avec vous bientôt.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
N
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Hector, thank you for staying with us at Hampton Inn Charlotte-Uptown. We're delighted you loved our newly renovated hotel and rooms. We're looking forward to welcoming you back for another fantastic visit!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Diane, we are thrilled you enjoyed your stay at Hampton Inn Charlotte-Uptown. It's wonderful to know that our newly renovated hotel and rooms made a positive impression. We hope to welcome you back soon!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Meng, the experience seemed to not meet expectations this time. The hotel recently underwent a renovation, and the team would be eager to have another opportunity to provide a more enjoyable stay for you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Tiara, thank you for staying with us at Hampton Inn Charlotte-Uptown. We are thrilled you enjoyed your time here and are delighted to know our newly renovated hotel and rooms met your expectations. We're looking forward to welcoming you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
I loved the staff! The kitchen staff was so friendly it felt like they where family
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Carol, we’re delighted you loved your experience at Hampton Inn Charlotte-Uptown. Our team members will be thrilled to know they made your stay feel special, like family. We’re glad you enjoyed our newly renovated hotel and rooms. Looking forward to your next visit!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Jasmine, it's wonderful to hear you had a great time at Hampton Inn Charlotte-Uptown. We’re thrilled you enjoyed our newly renovated hotel and rooms. We look forward to welcoming you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Staff was absolutely amazing….. so helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Kristin, we are thrilled you enjoyed your stay at Hampton Inn Charlotte-Uptown. It's wonderful to hear that our team members made such a positive impact on your visit. We’re also delighted that you loved our newly renovated hotel and rooms. Looking forward to welcoming you back for another great stay!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Great stay. Easy to get in, register and park. Room was clean and comfortable. I must have missed the notification of the $25 / day parking fee. That’s my only complaint.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Carey, we’re delighted you loved your experience at Hampton Inn Charlotte-Uptown. It's wonderful to hear our newly renovated hotel and rooms met your expectations. We appreciate your feedback regarding the parking fee. Thank you for choosing us, and we hope to welcome you back soon!