Note fondée sur 242 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 9 févr. 2022 sur Expedia
Staff is fantastic, happy with stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2022 par GM, Gestion de l’hôtel
Hi Luisa– Thank you for your review. We are glad you are enjoying your stay. Please feel free to let us know if there is anything we can do to make your stay even better!
General Manager
par un voyageur
Publié le 14 janv. 2022 sur Expedia
The toilet wouldnt flush and when you call they dont answer. I called front desk over 20 times still no answer. The room smelled awful and i have not got my deposit back.
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 3 juin 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 15 mars 2020 sur Expedia
Property old and rooms need updating. Bugs in our room including huge roach.
par un voyageur
Publié le 13 janv. 2020 sur Expedia
par un voyageur de Greensboro
Publié le 3 déc. 2019 sur Expedia
First of all they overbooked the hotel and the manager had a nasty attitude and acted like she didn't care. Didnt evenoffer to call a sister property or nothing. I will never book with them again
par un voyageur
Publié le 12 nov. 2019 sur Hotels
par un voyageur de Jacksonville, FL
Publié le 21 oct. 2019 sur Expedia
Overall the place was run down and felt unloved. There were burns on the comforter, toilet seat, desk, shoddily replastered ceilings, and really thin walls. The tub drain hadn’t been cleaned in weeks and was slow to drain because of all the hair. I didn’t like how there’s no one on duty after 11pm (and on Sunday), my keycard deactivated twice and I had to call the number to get someone to come and fix the card. For $70 a night you can do a lot better.